#26 Skrevet Desember 6, 2007 Ohhhh det var masse dører. her er noen hyttedører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 6, 2007 Ohhhh det var masse dører.her er noen hyttedører. HAHAHAHAHAHA,, jeg dør !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 6, 2007 Ohhhh det var masse dører.her er noen hyttedører. Desse blir jo laga her i kommunen, kan sikkert få en go pris ved handel direkte med fabrikken. Kansje jeg skal ha sånne på audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 6, 2007 bmw har jo faktisk hatt dører som ligner veldig på dette konseptete her i en produskjonsbil, altså bmw z1;) der synker jo dørene ned i karoseriet=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 6, 2007 Rune Jakobsen, haha. Skulle bare vise noen kule bil dører jeg:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 6, 2007 Rune Jakobsen, haha. Skulle bare vise noen kule bil dører jeg:confused: Jeg bare tuller litt, ikke ment som noe kritikk til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 6, 2007 Jeg bare tuller litt, ikke ment som noe kritikk til deg. Morsom var det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 6, 2007 bmw har jo faktisk hatt dører som ligner veldig på dette konseptete her i en produskjonsbil, altså bmw z1;) der synker jo dørene ned i karoseriet=) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=991549post991549 Men ja, det er vel der de har fått ideen sin ifra ja sikkert... Forøvrig ganske stilig konsept spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 6, 2007 dooooh, var sikker på at jeg postet den først;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...