Anbefalte innlegg

Fikk litt lyst til å bestille meg ROTA felger til 90en min.

Noen som vet om 17x8 et35 vil funke?

link til felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde hvis det er fler interreserte..

034RotaSlipStream17x8_f.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det går med 215-40 dekk. Tror desverre at 225 blir for bredt: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm,interessant. men er usikker på den størrelsen:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det litt kant på de eller..?? Interessert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte 7.5x17 ET35 med 205/40R17 på min Cq, og det var i trangeste laget. Hjelper ikke å bare valse hjulbuen over hjulet, da dekket vil ta i i plastbiten som fyller opp mellomrommet mellom hjulbuen og støtfangeren bak. I tillegg vil det subbe en anelse på skruen på toppen av hjulbuen foran, denne skruen holder, som kjent, plastinnerskjermen på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte 7.5x17 ET35 med 205/40R17 på min Cq, og det var i trangeste laget. Hjelper ikke å bare valse hjulbuen over hjulet, da dekket vil ta i i plastbiten som fyller opp mellomrommet mellom hjulbuen og støtfangeren bak. I tillegg vil det subbe en anelse på skruen på toppen av hjulbuen foran, denne skruen holder, som kjent, plastinnerskjermen på plass.

Denne plastbiten kan varmes og modifiseres eller så kan det lages en i glassfiber etter ønsket form:) Da kan hjulbuen modifiseres helt ned og hjulet vil garantert gå på innsiden. Den plastinnerskjermen forran kan tas bort og skruen kan også fjernes. Om man er villig til å gjøre en innsats er jeg sikker på at det skal gå: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt drastisk å fjerne innerskjermen.

Jeg har skrudd ut skruen på toppen av hjulbuen forran, samt kuttet vekk den "firkanten" i plasten som skruen sitter i. Dermed er det bare å valse i vei, noe som man mulig må gjøre for å få plass til 8" bredde + senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen er villige til å gå mere drastisk til verk enn meg. Personlig angrer jeg på at jeg "valset" skjermene bak, for det har gjemt seg en del rust der... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen er villige til å gå mere drastisk til verk enn meg. Personlig angrer jeg på at jeg "valset" skjermene bak, for det har gjemt seg en del rust der... :(

Min er heldgvis 100% rustfri så med litt ovatrol olje her og der er den skuddsikker:) Har bygget om så mye ellers hit til så en liten mod til skader vel ikke:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.