Anbefalte innlegg

Lekkert Arve!!!

Takk for det :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder, takk;) Dette så riktig så bra ut nå, det skal jeg ærlig innrømme. Cleana fanger er et stort pluss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veery nice, akkurat sånn vi liker det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger.

Her kommer det 1 til.

Har også bestillt "hauber-bra" eller hva dem kaller det. Er også bestillt nye skilt fra germanplates.

kopi4.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 3er golfen min med skjermbreddere tok jeg vinkelsliperen og skar vekk "leppa" som stikker inn under skjermen. Limte fast bredderen med Tec7. Fjerna i samme slengen alt metall som stakk ut på samme sted. Innerskjerm og ytterskjerm er brettet sammen akkurat der, men det går fint å fjerne det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 3er golfen min med skjermbreddere tok jeg vinkelsliperen og skar vekk "leppa" som stikker inn under skjermen. Limte fast bredderen med Tec7. Fjerna i samme slengen alt metall som stakk ut på samme sted. Innerskjerm og ytterskjerm er brettet sammen akkurat der, men det går fint å fjerne det :)

Ja, har planer om og gjøre dette eg også...

Slipper mye av subbinga da kan eg tenke meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert! Kjører selv med helt nye Keskin KT4, og syns de er dritrå..Hva måtte du ut med for de felgene og dekkene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert! Kjører selv med helt nye Keskin KT4, og syns de er dritrå..Hva måtte du ut med for de felgene og dekkene?

Så bilder av passaten din og det så veldig bra ut.

Mine var også nye når eg kjøpte dem.. 4 måneder siden.

Betalte 8 tuser for dem med nye 215/40-16 dekk, men har jo nå byttet ut alle dekkene i toyo 195/40-16 og 195/45-16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av dekkstrekken.

kopi felg1.JPG

kopi felg2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig rått.

Sannsynligvis Norges feteste Jetta Mk3.

Eller hva syns du, Mads K. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på ingen måte uenig, jeg;) Kanskje ikke den råeste, da det er mye man ikke har sett, men ihvertfall et bra emne til Norges råeste MK3 Jetta. Så lite gjort, men dog så stor forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig rått.

Sannsynligvis Norges feteste Jetta Mk3.

Eller hva syns du, Mads K. ?

Jeg er på ingen måte uenig, jeg;) Kanskje ikke den råeste, da det er mye man ikke har sett, men ihvertfall et bra emne til Norges råeste MK3 Jetta. Så lite gjort, men dog så stor forskjell.

Takk for det folkens.

Begynnelsen av mai blir front og bakfanger levert inn for lakkering slik at det meste er klart for bug run.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo også huske det, at Less is more ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.