#1 Skrevet September 9, 2004 Som dere kanskje ser på overskriften på denne posten så har jeg noen spm til dere...burde jeg ha noe mer styling på min Golf 2 CL? Bilen er fra 1986... Alt jeg har gjort er å sette på 90 fanger foran og bak, kjøpt RH Cup felger 15" kjøpt hvite frontblinkere og sideblinkere samt ChrystalEdge baklykter.. Har også kjøpt effektanlegg hos Bilextra, Drammen.. Har planer om å senke bilen 40 mm.. Har også endret på bakviskeren slik at den ligger ned langs ruta og ikke står sånn som den vanligvis gjør... Planen er å få den til å se ut som en normal bil(nyere enn det den egentlig er..) uten at den skal være overstylet sånn som en god del biler er.. Noe mer jeg burde ha på den? Håper på svar selv om det er litt vanskelig for dere å si noe siden dere ikke har sett noe bilde av den.. hehe men er takknemlig for alle slags forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2004 skal du ha den til å se nyere ut bør du endre på emblemene bak + bytte dører til de uten delt rute da det vil "røpe" at det ikke er en bil nyere enn 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2004 90 dører du mener??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2004 Eit spørsmål som du aldri vil bli klok på! Du kan få hundrevis av råd, og det kan hende du gjennomfører ingen av dei Råd er fint det så klart, men husk at det er du som skal vere fornøgd med bilen og ikkje andre (Sjølv om det ikkje skadar ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2004 Sant, så sant! Bare tenkte dere hadde noen innspill til forslag på ting som "kan" gjøres Morro å se hva andre mener om samme sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2004 Opprinnelig postet av Christoffer Nesle 90 dører du mener??? 90dører er vel egentlig eit feil ord å bruke, då dei kom i 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2004 Pirk pirk... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2004 Fant forresten ett bilde av en Golf 2 som er nesten lik min bortsett fra at den fraviker noe da...Min bil har f.eks ikke kun 2 frontlykter men HELE 4 lykter foran;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2004 btw:jeg har lyktegrill med 2 lykter 4 sale med kromramme rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2004 Jeg syns en 2`er golf bor ha baklykt av type røde og hvite, gjerne "klarglass"også, men det er kanskje den typen du har? Ellers er det dører som det blir nevnt her. Så er det hovedlyktene, disse bør byttes ut med klarglass lykter, samme med blinkersene i fangeren og på sidene. Dette er relativt enkle ting som ikke krever så altfor mye jobb.. Ellers kan du skifte dørhåndtak til Audi 80 type håndtak og lakkere i samme farge som bilen, fjerne lister osv. Generelt så ser vel en bil mye nyere ut bare den er strøken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2004 Har mye deler til salgs jeg.. alt er ifra en 89 mod golf2.. 2 dørs.. Har "88" dører, strøkent GL interiør (grått) +++ Dørene går billig på grunn av litt jobb med rust nederst å sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2004 Har du bilder av de delene du har til salgs? hvor mye skal du eventuelt ha for "88" dørene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 10, 2004 Knut-Richard, jeg har sånne baklykter som du snakket om... Røde nederst og helt klare oppe... hadde bestilt klare blinkere og lykter foran men siden det tok over 1 måned før jeg fikk de av Autospar pga. mye surr så valgte jeg å droppe frontlyktene og heller kjøpe "hvite" blinkere.. synes det ble ganske najz jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 10, 2004 Da har du iallefall de baklyktene jeg syns jeg penest på golf... "hvite" blinkers gjør susen de også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 10, 2004 Opprinnelig postet av Christoffer Nesle Har du bilder av de delene du har til salgs? hvor mye skal du eventuelt ha for "88" dørene?? Har oppdatert annonsen min litt nå med bilder... Dørene får du for 500 kr... Med ruter og evt dørtrekk. Litt jobb må man regne med.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=10007&perpage=15&pagenumber=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 14, 2004 Har tatt en "grundig" titt på bildene av dørene.. og iog med at det er såpass mye arbeid som må gjøres med de tror jeg at jeg sier nei takk.. selv om det var en kurant pris på de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...