#1 Skrevet Desember 5, 2007 Hallo. jeg har en 88mod audi 100 2.0l som ikke er som den skal. Når jeg starter den så lukter det bensin både inni og utenfor bilen, hva kan det ha seg? den bruker også litt mer bensin nå enn hva den har gjort tidligere. er det noen som kan ha litt snøring på hva dette har seg? Hilsen. Tor Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2007 Kan det tenkes at bensinfilteret er laget av metall, og at det har rustet hull? Det skjedde på en Opel Vectra jeg hadde før. Syns det luktet bensin av bilen, og jeg syns forbruket var høyt. Oppdaget da jeg skulle skifte filter at det gamle aldri hadde vært byttet og det hadde til slutt rustet et lite hull hvor bensin piplet ut når systemet kom under trykk. Eller det kan være lekkasje et annet sted(bensinrør, bensinslange eller lignende)? Høres ut som en lekkasje et sted hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...