Bare kald luft i rånegolf

Anbefalte innlegg

Har en 90-modell Golf II som selv vil bestemme om jeg skal få varm eller kald luft fra vifta. Av og til får jeg varmluft, og av og til kald. På samme kjøretur kan den først gi varm luft en periode for så å gå over til kald luft.

Noen idé til hva en amatør som meg kan feilsøke selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket kjølevannsnivået?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme hos meg og.

bare det blir litt varme men ikkje mykje, kjølevæske nivået er fint men eg lurer på om termostaten er gåen..

by pass ventilen ved torpedoveggen har eg ikkje, så problemet er ikkje der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka de "ventilene" som sitter på slangene inn i torpedoveggen (går inn til varmeapparat) ? Disse er kjent problem og er bare å kutte ut og skjøte med rør.. Kan være det som er problemet her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, så simpelt. Takk for tipset. Fylte på 2 1/2 liter kjølevæske så ble det varmluft. Ser ut til at bilen har fått litt lite kjærlighet og omtanke, har nylig kjøpt den som en kriseløsning mens vi venter på ny bil.

Kjølevæska som var igjen var brun og guffen og tålte -25. Burde vel tømme hele systemet, men førstehjelp først. Gjenstår å se hvor lenge den klarer å holde på det jeg helte på da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes du skal spandere kjøleveske på den jeg. Den fortjener det og det er ganske så billig og enkelt, så slipper du å få noen flere følgeproblemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.