#1 Skrevet Desember 5, 2007 Lurer på en ting angående rallyelyktene mine, og det er måten nærlysene og langlysene jobber i sammen. prøvde såvidt sammen med en kamerat og få liv i ei lykt, men når jeg slo på langlysene, så skrudde nærlysene seg av(og omvendt naturligvis). Jeg trodde egentlig at nærlysene skulle være på sammen med langlysene, men det er ikke sånn?? Mine lamper som tuller? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2007 det er vel riktig det.. er sånn med de standar h4 lyktene og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2007 Er ikke så vanskelig å huke sammen de riktige ledninger for å få nærlysene til å lyse konstant. På baksiden av blinklysbryteren (som også veksler nær/fjern) så må du finne ledningen som er merket 56b, denne er til nærlys. (56a er til fjernlys). På baksiden av lysbryteren finner du også ledningen som heter 56. 56 er fra lysbryteren, og går inn på vekslebryteren. 56a og 56b går ut, hhv. til fjernlys og nærlys. Lag en Y-kobling på baksiden av bryteren, koble ledning 56b sammen med 56, og la 56a være som den er. Monter releer til pærene, så ikke du risikerer å smelte lysbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2007 Er ikke så vanskelig å huke sammen de riktige ledninger for å få nærlysene til å lyse konstant. På baksiden av blinklysbryteren (som også veksler nær/fjern) så må du finne ledningen som er merket 56b, denne er til nærlys. (56a er til fjernlys). På baksiden av lysbryteren finner du også ledningen som heter 56. 56 er fra lysbryteren, og går inn på vekslebryteren. 56a og 56b går ut, hhv. til fjernlys og nærlys. Lag en Y-kobling på baksiden av bryteren, koble ledning 56b sammen med 56, og la 56a være som den er. Monter releer til pærene, så ikke du risikerer å smelte lysbryteren. hmm, det var jo litt å gjøre.. men er sikkert letter enn det høres ut. hvordan kommer en til ledningene til blinklyshendelen? Rele som i sikring? Mvh Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...