Vestfold: Husk Hjulebord lørdag 15. på Peppes i Tønsberg kl. 19!!!

Anbefalte innlegg

Bare så det er sagt.. :)

(Håper sjefen har reservert? : klø :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å stille opp! Sydfylket også: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde avbud i dag og julebordet. Skal på andre julebord begge datoene..

Sorry, hadde vært gøy å møte dere! Tar det igjen på nyåret ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde avbud i dag og julebordet. Skal på andre julebord begge datoene..

Sorry, hadde vært gøy å møte dere! Tar det igjen på nyåret ;)

Hva er det med disse fra Sandefjord?? Lukter vi rart siden dere ikke vil komme?? eller er det drikkepresset??? : klø ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er en kombinasjon jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke hilst på det nye medlemmet i går, (Var det unge hr. Rønning, tro?) men fint å se litt andre fjes enn de 'vanlige'.. (Ikke at jeg ikke liker fjesene deres da, gutter og jenter..)

Referat:

Mye god pizza, 13 (?) medlemmer, og vi fikk reservert bord til Hjulebordet selv om det var fullt! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det med disse fra Sandefjord?? Lukter vi rart siden dere ikke vil komme?? eller er det drikkepresset??? : klø ::P

Er nok drikkepresset. Hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok drikkepresset. Hehe :P

Puh! Det var da enda godt! :D

(Hjulebordet blir nok ennå 'værre'.. ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja er jeg den eneste som har tenkt og stille opp på julebordet fra sfj da eller?

Fytti F jeg kommer te og få det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja er jeg den eneste som har tenkt og stille opp på julebordet fra sfj da eller?

Tja...kanskje ikke:p Det ble litt frem og tilbake her nå, hvem dato ble spikret ?Må se an etinga, skal trekke noe visdomstenner så blir både stokk-dum og full av dop:venner::full:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja...kanskje ikke:p Det ble litt frem og tilbake her nå, hvem dato ble spikret ?

Laurdag 15. er spikra. Vi bestilte bord om torsdan.

Må se an etinga, skal trekke noe visdomstenner så blir både stokk-dum og full av dop:venner::full:

Du kan jo skylde på dopet :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi lover å være snille med deg så lenge du river i en runde :rolleye::nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ja jøss. Tror nok jeg står over den, men skal vel klare og få gjort mitt for etingas del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke hilst på det nye medlemmet i går, (Var det unge hr. Rønning, tro?) men fint å se litt andre fjes enn de 'vanlige'.. (Ikke at jeg ikke liker fjesene deres da, gutter og jenter..)

Referat:

Mye god pizza, 13 (?) medlemmer, og vi fikk reservert bord til Hjulebordet selv om det var fullt! :D

Hørte jeg noen nevne Rønning? :)

Fikk nå hilst på noen, men var litt sulten når jeg kom inn døra, så jeg gikk ikke "runden" med alle :P (beklager for den)

Joa, pressa i meg litt pizza og jatta med.. Ekke så vanskelig som folk skal ha det til.. Fikk noen ideer også, men denne diskusjonen om års-mod. på motoren min + det elektriske problemet mitt kan bli litt artig... : klø :

EDIT:

Hehe, så var det hjemturen hvor vi så den MB`n med KN-filter på innsuget til original-luftfiltret : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg er i Angola for tiden, men er jeg heldig kommer jeg hjem på lørdag kveld. Mulig jeg ikke rekker maten, men da får vi ta desserten i steden. Er ALT for lenge siden jeg har sett "gjengen".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide at du kommer deg på treff igjen ja : bråk :

Nesten like dårlige unskyldninger som eksamensgjengen :P: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe den satt :o

Er nesten bedre å ikke skrive noe her enn å komme med en unnskyldning : slå :

Neida, jeg håper jeg rekker det, men lover ikke noe. Flyr nok til å vite at det er sjelden ting går etter planen. Men kommer jeg hjem så kommer jeg :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er så krava for å evt. møte opp på dette?

Høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å vært med på gitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kravet er å faktisk komme, så vi er ikke vanskeligere enn det! :D

Foreslår herved også at vi kler oss 'etter forholdene', dvs. som det sømmer seg et Hjulebord! Dag var eksempel for etterfølgelse i fjor.. Damene må selvfølgelig følge opp! :P

Men ingen tvang, bedre å i det hele tatt komme, selv om en kommer rett fra fjøset! : ja :

Glemte en ting: Det er selvfølgelig lov å ta med følge! Vi ser altfor lite til de 'bedre' halvdelene! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen jeg kan sitte på med fra Sandefjord ? Flere fra fjorden som skal ? mr.Blåsvær feks ?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal heve glasset og tenke på dere når jeg sitter på Peppe's sammen med Oslo-gjengen i morgen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg varmer opp litt i dag:venner:, for å være i toppform imorra:full:... prekas....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å pjaller litt før jobbens julebord i kveld så jeg garantert skal være i form i morra jeg også :glad::venner::full:

BE: Hva mener du med anntrekk?? Trodde vi hadde avtale om å komme i tigertangaen jeg???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å pjaller litt før jobbens julebord i kveld så jeg garantert skal være i form i morra jeg også :glad::venner::full:

BE: Hva mener du med anntrekk?? Trodde vi hadde avtale om å komme i tigertangaen jeg???

Er det no hos deg imårra eller? Skal til en kollega på borre, og tenkte jeg kunne stikke innom hvis det ikke er for langt unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.