Bremseslanger til S4 92 2.2tq..?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jakter på stålomspunnede bremseslanger til min Audi 100 S4 2.2TQ 92mod. I den forbindelse lurer jeg på ka lengden er på bremseslangene forran?

Har UFO bremser. Er koblingene i begge ender samme som hos S6 2.2 95-97mod?

Har S6 stålomspunnede goodridge slanger liggende her, men de er bare 27.3cm lange, så tipper de blir for kort.

Men hvis koblingene er like, kan eg få bestilt med en lengre med samme koblinger.

Hvis du vet om noen som selger ferdige til S4 UFO bremser, så må du hyle ut :) Ellers blir det spesialbestilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremseslangene er de samme til UFO og 'vanlig', så det er ikke noe problem! Skjønner ikke hvorfor du ikke får det til å passe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremseslangene er de samme til UFO og 'vanlig', så det er ikke noe problem! Skjønner ikke hvorfor du ikke får det til å passe..

Har ikke kommet så langt at eg har fått testet det. Men hvis de passer så passer de, bare gjelder å få tid til å montere dette.

Hadde eg sett DEN listen i tide hadde eg kunne bestilt alle 4 slangene! der stod jo min på listen. det gjorde den ikke på http://www.brakehoseshop.com :(

Tusen takk for svarene begge to! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge denne listen fra goodridge UK: www.goodridge.net - UK Finnes den ikke til min. Borte i USA leveres denne bilen med normale bremser. er der jeg er så redd at den må/burde kanskje være lengre med tanke på fjøring og svinging og calippers plassering.

Men i følge denne:

http://www.goodridge.net/usa/pdf/automotive/Goodridge_brake_full_auto.pdf Så finnes det bremseslanger til denne bilen.

Blir en smule forvirret...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.