Anbefalte innlegg

Å er det mulig.. :P Hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verste er at det er haugevis av slike ute på veiene. Dessverre er det mange som får legeattest nærmest pr. telefon på grunn av gammelt vennskap og ikke ut fra den faktiske tilstanden på kropp og hjerne..

Mange gamle folk kjører bra, mange kjører elendig. Det gjelder i alle aldersgrupper, problemet med eldre er at de kan ha vært greie bak rattet og så bli dårlige i løpet av relativt kort tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, også tok han sida på bilen i tillegg da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

repost. postet samme video for tre fire måneder siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo fordi at det ikke fantes automat i gamle dager, en annen ting er at eldre ikke vil bruker penger, spare spare spare, til hva skal de spare? Kan ikke skjønne det, eneste man oppnår med og spare seinere i livet er gravsteinen blir litt større...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo fordi at det ikke fantes automat i gamle dager, en annen ting er at eldre ikke vil bruker penger, spare spare spare, til hva skal de spare? Kan ikke skjønne det, eneste man oppnår med og spare seinere i livet er gravsteinen blir litt større...

Nei da. Det man oppnår med å spare i sine eldre dager er å gi barn og barnebarn ett økonomisk løft når man forlater denne jordskorpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt å se at det ikke bare er ivrige ferskinger på veien med VR6 som misbruker turtallsperra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da. Det man oppnår med å spare i sine eldre dager er å gi barn og barnebarn ett økonomisk løft når man forlater denne jordskorpa.

Det man oppnår er maksimal krangel og uvennskap blant arvingene når greiene en gang skal fordeles.. Jo mindre man har, jo mindre å krangle om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske godt gjort at han ikke registrerer at turtallsperra kobler inn en gang!!: dum :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det man oppnår er maksimal krangel og uvennskap blant arvingene når greiene en gang skal fordeles.. Jo mindre man har, jo mindre å krangle om.

Som en jeg kjenner pleier å si: Når jeg dør blir det ekte sorg, for etter meg skal det ikke bli igjen en krone ... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg håper virkelig at mine foreldre bruker alt det har på sine eldre dager slik at de har det best mulig. Blir det noe igjen er det vel og bra, men ikke noe jeg regner med. Man bør da klare seg selv for pokker!

Men ellers en hysterisk festlig video : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg håper virkelig at mine foreldre bruker alt det har på sine eldre dager slik at de har det best mulig. Blir det noe igjen er det vel og bra, men ikke noe jeg regner med. Man bør da klare seg selv for pokker!

Men ellers en hysterisk festlig video : smil :

Slik eldrepolitikken er i dagens Norge er jeg fullstendig enig med deg. På den annen side er det ikke feil å tenke på sin neste heller!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Er repost ja.

Minner meg om en eldre dame vi har som kunde.

Har skiftet 3 svinghjul og 4 clutsher på bilen hennes i år.:)

Sist så holdt clutshen i 3 dager: smil :

Har fått beskjed av politiet at hvis hun skal hente bilen sin igjen, så skal de stå å se på kjøringen hennes.

Mister nok lappen da tror jeg.

Justerer turtall/fart med clutshen. Går på turtallsperren hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Er repost ja.

Minner meg om en eldre dame vi har som kunde.

Har skiftet 3 svinghjul og 4 clutsher på bilen hennes i år.:)

Sist så holdt clutshen i 3 dager: smil :

Har fått beskjed av politiet at hvis hun skal hente bilen sin igjen, så skal de stå å se på kjøringen hennes.

Mister nok lappen da tror jeg.

Justerer turtall/fart med clutshen. Går på turtallsperren hele tiden.

Morten da... ... Det du ikke vet er at hun er sponset av Sachs og Lucas... : haha :

Men jeg synes synd på luktesansen hennes hvis hun har noen da... En clutch på 3 dager DET ER MYE CLUTCH-LUKT det oooo.... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

morten bjørkevolll: Monter zinter clutch til henne neste gang så kanskje hun lærer^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he....kom til å tenke på. Ei eldre dame kjøpte en Skoda Fabia 1.2 der jeg jobber i fjor. Samme dag som hun henter bilen kommer den igjen på Viking med utbrent clutch. Bilen hadde da gått ca 800 meter : faint :. Jaja...konstruksjonsfeil på clutchen tenkte vi og skiftet den på garanti. Bilen leveres og kommer seg nå 1200 meter før det samme igjen er et faktum. Nok en gang skiftes clutchen, men denne gangen blir kundemottakeren vår med ut for å "sjekke" kundens kjøremåte. Begge inn i bilen, start opp, gamla setter den i 3. gir ( som jo er så lett fordi det er jo bare rett frem ) og sluuuuurer seg igang. Vår kundemottaker veit ikke om han skal le eller grine, men forteller henne høflig at det er greit å kjøre igang på 1. gir for så å vise henne hvor dette giret befinner seg. Etter dette har ikke bilen vært tilbake, men strengt tatt tror jeg hun kjørte den hjem, parkerte og kasta nøklene pokker ivold og det kan jo være like bra. Hva med automatgir sier jeg bare..

Skal legges til for å toppe historien at ca 800 meter fra jobben er et lyskryss. Ut fra dette krysset og den veien dama skulle stiger det temmelig godt et stykke...noe sånn som 400 meter kanskje??? Mulig den 1.2 literen var litt seig å få igang ut av krysset og opp bakken på tredjegir ja....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verste er at det er haugevis av slike ute på veiene. Dessverre er det mange som får legeattest nærmest pr. telefon på grunn av gammelt vennskap og ikke ut fra den faktiske tilstanden på kropp og hjerne..

Mange gamle folk kjører bra, mange kjører elendig. Det gjelder i alle aldersgrupper, problemet med eldre er at de kan ha vært greie bak rattet og så bli dårlige i løpet av relativt kort tid..

Men blir det gjort noe med det? Å nei da, det er selvfølgelig ungdommene som får skylden. Ikke det at jeg ikke skal si at en del i den yngre aldersgruppen kjører som villmenn, men de holder da i alle fall fartsgrensen + litt til, noe gamlingene skjeldent gjør : bråk :

Og ang. videoen: : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten da... ... Det du ikke vet er at hun er sponset av Sachs og Lucas... : haha :

Men jeg synes synd på luktesansen hennes hvis hun har noen da... En clutch på 3 dager DET ER MYE CLUTCH-LUKT det oooo.... : eek :

Tror ikke hun har brukt bilen mere en 2 turer. Så her er det sikkert ikke så mye igjen av noen av sansene: smil :

morten bjørkevoll: Monter zinter clutch til henne neste gang så kanskje hun lærer^^

Hehe tror ikke det hjelper. Forrige gang hun skulle hente bilen så kom hun inn igjen og sa at clutshen ikke virket. Fikk ikke bilen i gir.

Verksmester ble med ut og så på problemet og det viste seg at hun ikke hadde klemt inn clutshpedalen: bh :

Da ble hun kjørt hjem uten bil og bilen ble levert hjemme hos henne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.