#1 Skrevet Desember 6, 2007 Om noen med en ke3 jetronic (NG, AAR) kunne nappa av pluggen til trykkregulatoren i front av bensinmengdefordeleren og fortalt hvordan motoren reagerer hadde jeg vært takknemmelig. motoren min reagerer ikke i det heletatt men får ikke ut feilkode og får justert den: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2007 har funne to små vakumlekasjer å det hjalp litt men fortsatt ingen reaksjon ved å nappe ut kontakten. til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2007 Om det hjelper: jeg glemte å sette på pluggen en gang jeg klådde litt i motorrommet. Bilen startet ikke i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2007 Min erfaring er at om den ikke er tilkoblet blir bilen vanskelig å kaldstarte (minusgrader) og går dårligere på full gass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...