#1 Skrevet Desember 7, 2007 Hei Skulle bare vri litt på varmeanlegget i min Golf IV 1998 mod. så slo bare lyset seg av. Det som lyser opp alle tre bryterne. Noen som vet hva dette kan komme av? Er det en sikring som går til dette eller? Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2007 Enten er det en gåen pære, eller en gåen sikring. Vil jeg tro hvertfall Mest sansynlig en pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2007 Noen som vet om en slik pære er stor sak å bytte selv? Evt. delenr. på en slik pære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2007 Det sitter en liten 1,2W pære bak den midterste bryteren. Pæra koster ca. 20,- på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2007 Takker.. Skal prøve å få dritten løs med en gang jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2007 Fikk ikke løs den bryteren i midten.. Leste i haynes-boka, og der stod det at man skulle dra den forsiktig ut. Det var alt det stod.. Men har dratt både forsiktig og hardt.. Noen som vet hvordan man egentlig får denne bryteren av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2007 Err.. Fant ut av det, og fikk det til http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=719392 hvis noen skulle ha samme problemet. Forresten så var det ett lite helvette å få ut den lyspæra.. Men med en pinsett og no gummi så gikk det.. Sikkert enklere om man har en vakumslange liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...