#1 Skrevet Desember 7, 2007 Fant noen tøffe logoer jeg tenkte at jeg kunne dele med dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2007 Her kommer noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2007 Her kommer enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2007 Her kommer noen med bevegelse også (og noen til uten da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2007 Her renner det på med logoer En med Audi logo også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2007 Blir aldri ferdig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2007 Her kommer de siste for denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2007 Mye likt her, gitt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2007 et par fra meg : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 7, 2007 Her var det mange fine logoer ja.. hehe. Skal lage en VW logo i vectorformat jeg... slik at den kan forstørres i det uendelige uten kvalitetstap Jeg får sef. ikke lagt ut Vector bilder her... men kan jo lagre dem som jpg-filer da. Som kjent så funker det dårlig med effekter som bevels og skygger når man snakker ekte vectorgrafikk.. men skal nok få til en kul logo forde... Det enkle er ofte det beste Send meg PM hvis dere er interisert i VW-logoer i vectorformat. PS! Photoshop kreves for å åpne vectorfilene jeg lager. Under innlasting av bilde i photoshopblir du spurt om hvor stort du vil ha det. Fra Photoshop, så kan du sef. lagre bildene som hvilket som helst format.... Husk og oppgi en mailadresse som filen kan sendes til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 7, 2007 Her var det mange fine logoer ja.. hehe. Skal lage en VW logo i vectorformat jeg... slik at den kan forstørres i det uendelige uten kvalitetstap Jeg får sef. ikke lagt ut Vector bilder her... men kan jo lagre dem som jpg-filer da. Som kjent så funker det dårlig med effekter som bevels og skygger når man snakker ekte vectorgrafikk.. men skal nok få til en kul logo forde... Det enkle er ofte det beste Send meg PM hvis dere er interisert i VW-logoer i vectorformat. PS! Photoshop kreves for å åpne vectorfilene jeg lager. Under innlasting av bilde i photoshopblir du spurt om hvor stort du vil ha det. Fra Photoshop, så kan du sef. lagre bildene som hvilket som helst format.... Husk og oppgi en mailadresse som filen kan sendes til! Kan godt sende til meg. mailen min har du vel på MSN? Men funker det ikke å rename fil-ettenavnet til et forum-godkjent format da? Og så kan en bare rename etterpå? Kommer kansje i konflikt med reglene det......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 7, 2007 ingen som har noen pene R32 logoer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 7, 2007 Kan godt sende til meg. mailen min har du vel på MSN? Men funker det ikke å rename fil-ettenavnet til et forum-godkjent format da? Og så kan en bare rename etterpå? Kommer kansje i konflikt med reglene det......? Funker ikke å bare rename nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...