#1 Skrevet Desember 7, 2007 Driver og vurderer og kjøpe meg en 86 Golf 2 Syncro, eneste som er galt med den er at clutchen (pedalen) plutselig ble ståenes i bunn når eier var ute og kjørte med den: klø : noen som har peiling på hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2007 Slitt clutch waier er vel letteste d kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2007 Jeg hadde samme problemet på min Syncro.. Kan være armen som waieren er festet i, på innsiden har den en slags fjær som gjør at den spretter tilbake igjen... Jeg byttet bare det ytterste "huset" på girkassen, så fungerte den igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2007 Heteste tipset er vel å sjekke om clutch armen på kassa fungerer som den skal. Da er i så fall clutchvaieren røket eller hoppet av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2007 da skal jeg få undersøkt litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...