#1 Skrevet Desember 7, 2007 Hei. Siden jeg ikke har svært mye greier på hvor jeg kan få tak i girkasse til min nyinnkjøpte audi, så sender jeg spørsmålet videre. jeg skulle gjerne hatt tak i automat girkasse til min nye audi 80, 2l 90-mod. girkassen har kjennemerket KAU og lurer da på om noen kan linke meg videre til noen som selger eller kan skaffe disse.. på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2007 Du kan sjekke disse linkene: Finn del NBF Bildeler Ellers kan du høre på en svensk bilskrot, husker ikke webadressa desverre. Overhaling i Sverige hellsten-o.se Hvis du ikke finner kan du høre med disse: Bildelelageret De pleier å få tak i ting fra huggerier som ikke har lister på nett. Om du skal ha overhalt kan du sjekke NBS Eller hør med han her:Cato Ystrøm (Tror Møller har fått overhalt endel girkasser her) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2007 takk for hjelpa Mvh Peter André Paulsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...