#1 Skrevet September 10, 2004 Feilstavet navnet ditt? ... tok dette dette bildet av rumpa på en bil jeg lå bak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2004 Har'n BE blitt skapelektriker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2004 Godt observert..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ut av skapet...ut av skapbilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2004 Pøh! Jeg har vært ute av sikringsskapet i mange år, jeg! Fikk forresten tilsendt fagbrevet for muring til en som het Bjørn Eirik Ødegård for endel år siden, så jeg er blitt ganske god på det også! Hmm.. Navn er skummelt, gitt! Har forresten en annen kompis som også heter Geir Christensen.. Liker sangen 'The set-up' av Rupert Hine, hvor han synger 'They couldn't think of a number, so they gave me a name!' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2004 Navn er ekkelt ja... Her på jobb har luringene klart å annsette en som heter Tommi Rasmussen... Sentralbordet (som ikke er akkurat finslipte kniver) hadde problemer med å skille mellom meg og en som har Morten Dokkedal før. Så nå bare setter de over til det nummeret som faller de først inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2004 Så du har nå fagbrev som murer,trikker og terrassebyggmester........? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2004 Hehe.. Ja, det er ikke fritt! Svigers kom forresten i snakk med en trikker som hadde vært i huset mitt, og som sa det var en feil i strømmen på kjøkkenet de ikke klarte å fikse.. Vel, jeg dro ned alt da jeg byttet kjøkken, (det var IKKE lagd etter boka akkurat!) satte opp nytt og nå er alt i skjønneste orden. Litt utdannelse med en del av teorien, praktisk erfaring og sunt vett holder ofte lenger enn fagbrev.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...