Anbefalte innlegg

I dag når jeg var ute å kjørte så sluttet bensinmåleren å funke.

Hva kan være feil,eller hva er det det vanligste: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort sett føleren/giveren i tanken, men hvilken bil er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort sett føleren/giveren i tanken, men hvilken bil er det snakk om?

Det er på 80'en min.. Den sluttet å funke i går når jeg gikk inn på det røde på måleren,stakk innom bensinstasjonen i dag og fyllte full tank å nå funker den..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på 80'en min.. Den sluttet å funke i går når jeg gikk inn på det røde på måleren,stakk innom bensinstasjonen i dag og fyllte full tank å nå funker den..: klø :

: haha : tomt for bensin heter det..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : tomt for bensin heter det..:)

Haha! har ca 10liter igjen når den går inn på det røde på bensinmåleren.. jaja,den funker ihvertfall nå,men hopper litt opp og ned..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vert bort i de der to ganger på 80en jeg hadde:p det som er gale er måleren i speedometeret, de kan jeg garantere!! typisk feil på 80: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt om dårlige loddinger bak på instrumentet også, kanskje verdt å sjekke/lodde på nytt.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki,får sjekke opp i dette i morra:)

Takker for svar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har også periodisk feil på min bensinmåler tilsvarende det Dere snakker om, men det arter seg også på samme måte med temperaturmåleren. Anser Dere dette som også og henge sammen med dårlig lodding bak på kombi instrumentet? Bilen er en 93` A 80 Cab.

Steinar Sørem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.