#1 Skrevet Desember 8, 2007 Er på felgjakt til min nye Bil , en 2005 Audi TT quattro coupe... så da legger jeg inn en tråd her for å få synspunkter og ideer om hva jeg bør velge... Blir enten 18" eller 19" , mest sannsynlig 19" Har sett på noen nye designer fra TSW... så legger ut noen bilder her , og samt da et bilde av bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2007 Flere felger fra TSW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2007 her fra en annen vinkel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2007 Mange tøffe design fra TSW om dagen, liten tvil på det. Leser også i andre tråder at kantfelger står høyt på ønskelista di. Husk da på at bildene du har lagt ved over nesten utelukkende er i 10x20 eller større. 8,5x19 i samme design har sjelden store kanten å snakke om. Hos TSW har også alle felger i samme design lik kant uavhengig av innpress i like bredder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2007 Mange tøffe design fra TSW om dagen, liten tvil på det. Leser også i andre tråder at kantfelger står høyt på ønskelista di. Husk da på at bildene du har lagt ved over nesten utelukkende er i 10x20 eller større. 8,5x19 i samme design har sjelden store kanten å snakke om. Hos TSW har også alle felger i samme design lik kant uavhengig av innpress i like bredder. Ja , dette er jeg klar over..... men ser at de nesten ikke produsere bredere felger en 8tom i 5x100 boltsirkel.... men i 5x112 og 5x120 lager de masse forskjellige innpress også,,,, så er det mulig å tak i adaptere fra 5x100 til 5x120 eller 5x112 ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2007 her fra en annen vinkel... Nr.3 tror jeg hadde gjort seg på bilen din! 9.5x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2007 Hva syns folket im disse her da ??? Barracuda Velvet , 8,5x18 og 9,8x18 , eller i 8,5x19 og 9,5x19 nr1 i highgloss sort nr2 i hyperblack silver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2007 Uff,ikke gå for sort senter da. ALLE skal jo ha det snart... JEG synes disse var rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2007 Uff,ikke gå for sort senter da. ALLE skal jo ha det snart...JEG synes disse var rå! Enig med Tom ang disse felgene:) Så bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2007 Uff,ikke gå for sort senter da. ALLE skal jo ha det snart...JEG synes disse var rå! Ja , disse designene fra TSW er kule , men problemet er at de kun kages i 8" brede til TTn , i bolt 5x100 og da er det jo nesten ikke kant igjen... og jeg vil ha felger med fet kant bak.... Og ja , blir nok ikke hel sort senter , men syns disse hyperblack felgene kan kle bilen godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 15, 2007 Ja , disse designene fra TSW er kule , men problemet er at de kun kages i 8" brede til TTn , i bolt 5x100 og da er det jo nesten ikke kant igjen... og jeg vil ha felger med fet kant bak.... Og ja , blir nok ikke hel sort senter , men syns disse hyperblack felgene kan kle bilen godt Aha,ja da blir nok 8" for lite,får på 10" bak med rett ET regner jeg med,hvertfall 9". Gå for noen med skikkelig kan tdu,det kan bli rått,og min 19". 18" med skikkelig kant på TT er litt smått egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 15, 2007 Uff,ikke gå for sort senter da. ALLE skal jo ha det snart...JEG synes disse var rå! Disse i 19 eller 20" med max senk ! Da hadde jeg fått vondt i nakken iallefall !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 15, 2007 Disse i 19 eller 20" med max senk ! Da hadde jeg fått vondt i nakken iallefall !! Ja , disse er fete , men i 5x100 så lager de de kun i 8" og da er det kun 1,1" (2,75cm) kant på felgen... og det syns jeg blir for lite på bakhjulene , der er det jo plass til 10" med et på ca 30... så da blir det nok ikke disse ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2007 Lurer også litt på disse : Mania Racing Vortex R , i 8,5 foran og 9,5 bak 18" eller 19" I 18" blir det da 225/40-18 foran og 255/35-18 bak , men hvilken dekkdimensjon bør jeg da velge i 19" Bilen er jo quattro og må jo da ha tilnærmet rulleomkrets så ikke det går ut over haldexn på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 17, 2007 Den siste felgen du la ut bilde av er bare helt sinnsykt rå!!! Gå for den du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 17, 2007 da tror jeg jammen sommer felger er bestemt for min del... falt pladask for disse her og nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 22, 2007 Hmmm , ikke lett å finne felger som er brede nok bak i 5x100 , men disse leveres i 8x19 og 9,5x19 i 5x100... hva syns dere om denne ... Her avbildet på en hvit TT i 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...