#1 Skrevet Desember 8, 2007 En liten filmsnutt med en eller annen Audi på snøføre http://videos.streetfire.net/video/8e043908-ace7-4ca9-803c-99ff0032e828.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2007 Funker ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2007 Må nok være på facebook og ha "video aplication" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2007 fiks youtube da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2007 Har prøvd men får det ikke til, (geek) Lurer på om fila er for stor ? Noen som får sett filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2007 artig film dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2007 Nekter å gå inn på facebook. Når den kommer på youtube eller noen av de andre kan jeg se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2007 Det så morro ut... Nydelig dump-lyd du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2007 Nekter å gå inn på facebook. Når den kommer på youtube eller noen av de andre kan jeg se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2007 nice. DEILIG lyd! og nice sladding med dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2007 Nå ligger filmen på streetfire.net http://videos.streetfire.net/video/8e043908-ace7-4ca9-803c-99ff0032e828.htm Ole kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 9, 2007 Nå ligger filmen på streetfire.net http://videos.streetfire.net/video/8e043908-ace7-4ca9-803c-99ff0032e828.htm Ole kristian Gikk greit unna etterhvert det der? heh.. Noget nærme autovernet et par ganger å .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 9, 2007 Heftig heftig!! Du har ratta litt quattro før ser man 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 9, 2007 Den dumpen hørtes noget slapp ut, synes jeg...? Tror jeg hadde blitt gal hvis min skulle flapret like lenge... Men så ut som en morsom tur da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 9, 2007 det er vel heller det at dumpen er stram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 9, 2007 Dumpen er stram, filteret som flapprer ja.. Synes lyden er koslig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 9, 2007 Da er min slapp da (dumpen, altså) Jaja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 10, 2007 Hmm.. synes du har begynnt å bli tam jeg Ole ? Har da hatt mer spektakulære turer ved siden av deg enn dette ? hehe... Ole Kristian er habil sladder.. det skal han ha ! Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 10, 2007 Hmm.. synes du har begynnt å bli tam jeg Ole ? Har da hatt mer spektakulære turer ved siden av deg enn dette ?hehe... Hehe, har vel dratt på meg noen sperrer de siste åra ja, noe som sikkert er like greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 10, 2007 Tror ikke det gjorde noe nei Du skal ha for at du er en habil sjåfør.. selv om jeg ikke alltid har følt meg trygg... (møte biler baklengs og slik ) Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 14, 2007 Likte denne filmen godt... Morro å se når noen ratter litt på de norske veiene... Synd at mye av "rå" kjøring sjelden kommer på film da... Men denne karen har fått med litt av sin quattro kjøring... drit tøft!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 18, 2007 Tøff film! Dere har jo kjempefine veier å kjøre vinkel på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...