#1 Skrevet Desember 8, 2007 Smasha akkuratt Clutsh'n min på min 92 mod s4, Bilen er chippet (mtm 330) + eksos, var orginal, men lurer nå på om det er vits å kjøpe inn zinter Clutsh.?! Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2007 Smasha akkuratt Clutsh'n min på min 92 mod s4, Bilen er chippet (mtm 330) + eksos, var orginal, men lurer nå på om det er vits å kjøpe inn zinter Clutsh.?! Noen som vet? er vell ingen suksess å sette inn en ny org clutch igjen... den varer ikke lenge med så my hester! jeg monterte nettopp 4 punkts sintermetall clutch på min.. med ny org trykkplate.. byttet da åsså utløserlagret:) funker kjempebra nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2007 Ok. Takker for svaret. Hvor kan man kjøpe sinter clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2007 Snakket akkuratt med ts racing nå.. Det ble orginal clutch med forsterket trykkplate;) Sluring e fint:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...