#1 Skrevet Desember 8, 2007 noen som forstår noe av de merkelige lydene denne golfen har? virka som den sparka greit i hvertfall http://www.youtube.com/watch?v=nsIAeQ786O8&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2007 Det høres nå bare ut som ein 4er med fri eksos og uggen klutsj. synst ikke det var serligt v8er lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2007 Det der har jeg liten tro på var noe V8 gitt..... Må si jeg syntes jeg hører 4`er lyden gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2007 Skulle ikke skkurst tro det var RS6-motor ut fra filmen å dømme. Mye lyd var det da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2007 Stygg og ikke minst farlig kjøring! Sånt hører hjemme på en bane! Ikke i rushtrafikken! Men så ut som det gikk rimlig greit da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2007 syntes det hørtes ut som en 4er som ble piska og clutcha opp jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2007 "Golf II 3.0 V8 Bi-Turbo 27,46 Valves 03" for no piss.. det der er ikke no v8 og enda mindre v8 bi-turbo et eller annet... Det eneste den bilen hadde var sliten clutch og dårlig eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...