Lokallagtreff! 15. Desember

Anbefalte innlegg

Hallo Folkens! Neste Lørdag 15 Desember kl. 15.00 skal vi ha et siste treff før nyttår, så nå må dere slippe alt dere har i hendene og komme! På grunn av julestrid, så møtes vi på Sluppen som før! Bak Bunnpris. Som avslutting på året så bestiller jeg plass på gocarthallen på Tiller som vi drar til ca 15.30- 16.00. Etterpå kan vi kjøre til Peppes Pizza i Kjøpmannsgata og kjøpe oss noe mat og kose oss litt mens vi prater om løst og fast. Tenkte vi kunne snakke litt om neste års gjøremål, da Klubben har 15 års Jubileum.

Ja ja, da vet dere litt om mine planer for neste Lørdag. Så da er det bare å sette av denne dagen, strigle bila og komme!!

Velkommen alle sammen!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite tips ang parkeringskjelleren på StorM-senteret: På lørdag er vanlig åpningsdag, og søndag er det i tillegg søndagsåpent. Det kan godt hende at det er litt folk nedi der da. Og ikke minst så er det sikkert sjanseløst å komme seg frem på tiller i åpningstiden nå i disse førjulspanikktider. Ut over det: er med på alt untatt bytur, er ikke sånn bymenneske :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg ikke hører noe fra dere, så har jeg tatt å bestilt plass på Bowling1 til Gocartkjøring. Jeg går for å ha treffet på Lørdag kl. 1500 på Sluppen som sagt og tid for gocart er kl.1600. Men hvis jeg skal bestille bord på Peppes Pizza, så må jeg ha svar på hvor mange som blir med. Dette er etter gocartkjøringa, ca kl.1800! Hiv dere på nå, blir ikke treff igjen før på Januar nå så come on gutter!!!:):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen.. Er det ingen som er interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen.. Er det ingen som er interessert?

 

Skal i familiebursdag : bråk :

Mulig jeg kan komme innom til Gokart, vet ikke enda.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overskrifta i starten av tråden står "Lokallagtreff 16. Desember". Dette blir jo da feil, det skal være 15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan endre overskriften ved å trykke endre på innlegget og deretter avansert. Har eksamen mandag så tror treff på lørdag dessverre utgår for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan endre overskriften ved å trykke endre på innlegget og deretter avansert. Har eksamen mandag så tror treff på søndag dessverre utgår for min del.

 

Takk for hjelpen der ja. Men det er Lørdagen treffet er, så kom da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvis Vidar orker å hente meg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tiner dama og kommer en tur... om jeg bare er våken og i form :P

Men leker heller litt bowling istedenfor gocart :)

Og peppes heimdal istedenfor ? Artigere parkering ;) (mener jeg å huske)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tiner dama og kommer en tur... om jeg bare er våken og i form :P

Men leker heller litt bowling istedenfor gocart :)

Og peppes heimdal istedenfor ? Artigere parkering ;) (mener jeg å huske)

 

Vi får ta å bestemme hvor vi skal spise når vi møtes! Vet jo ikke hvor mange som kommer, og kommer det få folk trenger jeg ikke bestille plass!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Kommer meg ikke avgårde dessverre! Hadde vært gøy, men er opptatt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åyåyåy.... påtide å komme seg ut av komamodus og i dusjen... Blir vi bare 3-4 stk ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja, da var siste treff overstått. Ble en tur på go-cartbanen, to stk, og fire på bowlingrunde. Så fem på peppes på Heimdal, med pizza og pils! Ble ikke diskutert så mye rundt neste års gjøremål da jeg vil ha med en del flere på den.

Uansett så må dere ha ei riktig god jul og et godt nytt år, så snakkes vi da!!!!:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja God Jul og godt Nyttår folkens! Sees på nyåret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.