#1 Skrevet Desember 9, 2007 Først røyk låsen på førersiden, så røyk låsen på passasjerside... Og nå får jeg ikke lukket opp bakluka: bh : Noen ideer på hvordan man får opp den h****tes bakluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2007 Håper at rådet mitt på telefon hjalp... Høres utrolig ut men faktisk fungerte på bilen min hver gang låsen satt seg fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2007 Først røyk låsen på førersiden, så røyk låsen på passasjerside... Og nå får jeg ikke lukket opp bakluka: bh : Noen ideer på hvordan man får opp den h****tes bakluka? bakluka mi satt seg fast når jeg prøvekjørte bilen, selger fikset dette,, var rust og dritt inne i selve låse greia på baksiden av plastdekselet inne i luka.. vet ikke hvordan han fikk det til, men smurte opp og alt ble bra. Begge dørlåsene mine er ødelagte også.. Skal se om de lar seg lodde.. skal du prøve på det må du ha en XZN M4 bits for å få av dørhåndtaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2007 Håper at rådet mitt på telefon hjalp... Høres utrolig ut men faktisk fungerte på bilen min hver gang låsen satt seg fast. bakluka mi satt seg fast når jeg prøvekjørte bilen, selger fikset dette,, var rust og dritt inne i selve låse greia på baksiden av plastdekselet inne i luka.. vet ikke hvordan han fikk det til, men smurte opp og alt ble bra. Begge dørlåsene mine er ødelagte også.. Skal se om de lar seg lodde.. skal du prøve på det må du ha en XZN M4 bits for å få av dørhåndtaket. Takker for alle gode råd! Skal ut å prøve trikset til Keko senere idag....utrolig bra BTW;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2007 Låsen på bakluka kan jo åpnes separat med nøkkel om den ikke følger med på sentrallåsen. Drei nøkkelen "et hakk ekstra" etter at du på en måte har låst opp luka. Smøring holder kun i en kort periode. Låsen og sylinderen har sikkert tatt kvelden pga veisalt og annen shit, må antageligvis byttes uansett for å få dette helt bra. Det er iallefall min erfaring. Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2007 Da har jeg prøvd flere kjente og ukjente triks men luka er fremdeles uåpnet: bråk : Har smurt låsen siden søndag og håper dette kan hjelpe da den aldri har vært i bruk....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2007 gå inn fra baksete, skru ut 2 skruer og riv plastikken rett av (sitter godt) så åpner du luken ikke verre enn det og om du er redd for det skal skje fler ganga, fest en vaier/kabel i åpneren å lag et hull i plasten så du når den neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2007 gå inn fra baksete, skru ut 2 skruer og riv plastikken rett av (sitter godt) så åpner du luken ikke verre enn det Kanskje ikke så lett om man står på utsiden og bilen er låst.. Hva var Keko sitt råd? Kanskje noen som kan ha nytte av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2007 Har du enda ikke fått opp bakluka? Kan hjelpe deg jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2007 Hva var Keko sitt råd? Kanskje noen som kan ha nytte av det.. Jeg kommer lett inn via baksetene så det må jeg prøve...vet at plasten sitter hardt da jeg har bytta viskermotor der i vår. Keko sitt råd var å banke hardt på VW logoen....hadde funka bra på hans firer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...