#1 Skrevet Desember 9, 2007 Har fått ein lekkasje innvendig i coupen på ein Golf 4. Det er vått på golvet både på førerplass og baksete. Nokon som har råd om kor dette kan komme frå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2007 Har du ettermontert eller trekt noen ledninger gjennom torpedoveggen? Alarm eller anlegg? Hadde samme problem på min 98 mod golf 4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2007 Har du ettermontert eller trekt noen ledninger gjennom torpedoveggen? Alarm eller anlegg? Hadde samme problem på min 98 mod golf 4... Nei har ikkje det. Det er plutslig nå lekkasjen har komt. Nett før det er dam inne på golvet. Men det er berre på eine sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2007 Såpass... Er det takluke på bilen. Tette dreneringsrør i A-stølpen kan også være grunnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2007 Såpass... Er det takluke på bilen. Tette dreneringsrør i A-stølpen kan også være grunnen. Det er ikkje takluke på den. Meget merklig er kun på den eine sida og det er både foran og bak, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2007 utette dør trekk, ligger flytenede silikon som tetter mellom dør og dørplate/trekk..silikonen sprekker opp over tiden, og det kan komme vann inn, gjorde det på min.. Kan også komme vann inn via vannkassa og inn ved kupe`filteret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2007 Jeg stemmer for at det har kommet vann inn via "kassen" mellom torpedovegg og kupevegg. Dette skjer når dreneringshullene ned ved hver skjerm går tett pga mange års oppsamling av løv, barnåler og annet skit. Akkurat dette har skjedd meg med en tidligere bil, det har skjedd min bror, og min far. Så hvis bilen ofte står parkert utenfor og det er trær o.l. inærheten av der den pleier å stå så er nok dette årsaken. i og med at vannet kun kommer på ene siden av bilen er det nok kun ene siden som er tett. Ellers kan det være ødelagt varmeregister til varmeapparatet. Hvis dette er lekk vil man få lekkasje av kjølevæske inn i bilen. Men isåfall skal du merke det på kjølevæskenivået i motorrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...