#1 Skrevet Desember 9, 2007 Audi 80 B4 - midtre luftedyse skal det inn en AF måler. Har skjært bort rillene og limt fast en MDF plate i kanalen til å holde måleren + en diode. Det er ikke så mye flate igjen å fylle pga måleren tar 75% av plassen. Har prøvd med vanlig bilspakkel, men akkurat her var det vanskelig å jobbe med, så tok det bare bort igjen. Er det noen som har en ide på hva man bruke i stede ? Tenker på hobbygreier. Noen form for leire som man kan lakke over ? Kanskje silikon ? Er fra 2-5mm som skal fylles. Har stort sett bare bil-erfaring, så slike hobby-ting er ikke helt min gate. Kom med forslag! Skal lakkeres, men kan også legge folie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2007 skjønner ikke heeelt hva du skal gjøre her..siden jeg er litt vel bakis i dag .. men overmalbar akryl funker fint til å tette sprekker osv. Fås kjøpt på alle byggvareforetninger. Selv bruker jeg det til å tette små sprekker osv i oppussingsøyemed.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2007 Hm ... crap å ikke ha digitalkamera for hånden altså. I luftedysen har jeg montert en MDF plate. Men den var vanskelig å montere, så jeg monterte den noen mm innenfor kanten, for deretter at jeg skulle fylle opp til kanten med spakkel for å få det helt plant og fint. Ca 2-5mm (vanskelig å lime denne plata på plass da den var saget i to - derfor noe ujevnt). Men nå har jeg om ikke annet ett forslag! Come one, come all! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...