Interiør: erstatning for bilspakkel til bygging ?

Anbefalte innlegg

Audi 80 B4 - midtre luftedyse skal det inn en AF måler. Har skjært bort rillene og limt fast en MDF plate i kanalen til å holde måleren + en diode.

Det er ikke så mye flate igjen å fylle pga måleren tar 75% av plassen. Har prøvd med vanlig bilspakkel, men akkurat her var det vanskelig å jobbe med, så tok det bare bort igjen.

Er det noen som har en ide på hva man bruke i stede ? Tenker på hobbygreier. Noen form for leire som man kan lakke over ? Kanskje silikon ? Er fra 2-5mm som skal fylles. Har stort sett bare bil-erfaring, så slike hobby-ting er ikke helt min gate.

Kom med forslag! Skal lakkeres, men kan også legge folie..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner ikke heeelt hva du skal gjøre her..siden jeg er litt vel bakis i dag ..

men overmalbar akryl funker fint til å tette sprekker osv. Fås kjøpt på alle byggvareforetninger.

Selv bruker jeg det til å tette små sprekker osv i oppussingsøyemed..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm ... crap å ikke ha digitalkamera for hånden altså.

I luftedysen har jeg montert en MDF plate. Men den var vanskelig å montere, så jeg monterte den noen mm innenfor kanten, for deretter at jeg skulle fylle opp til kanten med spakkel for å få det helt plant og fint. Ca 2-5mm (vanskelig å lime denne plata på plass da den var saget i to - derfor noe ujevnt).

Men nå har jeg om ikke annet ett forslag! Come one, come all!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.