3 vakum slanger i passaten min er ikke koblet til... Hjelp!!

Anbefalte innlegg

hey. det gjelder min passat G60 syncro.

har noen slanger som ikke jeg veit hvor skal kobles til. så håper noen veit det. har titta en del i "familie albumet" men har ikke finni ut av det ennå..

slange nr1

.................

den sitter på bak diffen den ene er komlet til og den andre er ikke. hvor skal den siste kobles hen??

slange nr2

.................

den sitter rett bak dash vifta. den åpner å lukker et spjeld bak der.. men hvor skal den kobles???

slange nr 3

.................

den sitter på en bryter mellom batteri å side skjermen. så havner den borte ved innsuget.. hvor skal den kobles??

håper noen har noen tips.

mvh fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta noen bilder slik at det blir lettere å se..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slange nr3

...............

slangen begynner ved denne bryteren.

IMG_6213.jpg

er denne hvite slangen

IMG_6214.jpg

her havner den. ved innsuget..

IMG_6215.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slange nr 2

....................

IMG_6216.jpg

slangen går bak vifte motoren og til et spjeld.

IMG_6217.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro det første slangen har noe med kullfilteret ditt å gjøre, da det sitter bak innerskjermen på den siden du har tatt bilde. Det meste av vakuumslanger skal som regel hente undertrykket sitt fra motoren, så de er koblet til innsuget alle sammen, men sikkert med unntak.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro det første slangen har noe med kullfilteret ditt å gjøre, da det sitter bak innerskjermen på den siden du har tatt bilde. Det meste av vakuumslanger skal som regel hente undertrykket sitt fra motoren, så de er koblet til innsuget alle sammen, men sikkert med unntak.. :)

er ikke noe kullfilter mellom batteri og skerm. har du cruice controll som ikke virker? Tror vakuum enheten for cruice kontroll sitter mellom batteri og skjerm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noe kullfilter mellom batteri og skerm. har du cruice controll som ikke virker? Tror vakuum enheten for cruice kontroll sitter mellom batteri og skjerm

har cruise controll ja. men den virker da =P skal titte i " familie albumet" å se om jeg kjenner igjen den bryteren der.. hmmm

ingen som har skrudd dash på passat før? lurer fælt på hva den slangen til det spjeldet skal kobles til azz =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se på den linken her.. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2086592

en av de øvertse bildene er av et relè... er for at man skal ha 4wd i revers. noe jeg IKKE har. da trur jeg ganske sikert de vakum slangene på bak diffen er til det. men lurer jo fortsatt på hvor jeg skal koble den da =P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. mener jeg har det på min, men det er mulig den sitter på andre siden.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. mener jeg har det på min, men det er mulig den sitter på andre siden.. :)

det sitter under luftfilterboksen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har skrudd på disse bilene før og veit noen ting? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.