#1 Skrevet Desember 9, 2007 har en audi 100 tq 88 mod. som slangen til oljekjøleren røyk. lurer på hvor jeg kan få tak i lignende som jeg kan bruke eller forsterket. noen som har en ide om hva som trengs. fant dette men vet ikke om det passer: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_71&products_id=47 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2007 opp med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2007 har dem sånne slanger hos tess tru? er vel sånn stålomspunnede slanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2007 kjøpt stålomspunnende olje slanger på tess før, dem har det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2007 tviler på at dem blir laget mere men skal høre på møller imorra uansett. er litt usikker på hvordan kobling det er fra motor og inn på oljekjøleren men får ta det når det blir lyst hehe. var i alle fall jævla kjipt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2007 hvis du må på tess, fordel om du kjenner noen som har konto der, noe stive listepriser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2007 er ingen her på forumet som vet om noe som passer rett på uten noe kødding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2007 forresten er det noe skadelig om motoren står uten olje over lengere tid?? har som sagt ryki oljeslange til oljekjølerren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2007 Tror det er vanlig BSP kobling uten at jeg skal si det sikkert.. er vel bare å ta med den ødelagte når du skal få laget ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2007 bare kutt bort den hylsa som ligger rundt koblingen.. så får du di på tess til å finne ny slange til deg åsså presse på nye hylser rundt di gamle koblingene.. tror jeg betalte under 200kr for det med ganske god rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2007 funker jo det hvis jeg skjønnr hva du mener. men trudde det var dyrt hos tess jeg da. men skader ikke å høre på pris hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2007 trenger forresten ny oljekjøler også. noen tips. vil dette passe på bilen min. http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_71&products_id=47 88mod audi 100 tq 10vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2007 opp og hopp haster litt dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 10, 2007 passer dette min motor (mc) http://www.034motorsport.com/product...products_id=47 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 11, 2007 som sagt haster litt detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 11, 2007 hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 11, 2007 ingen 10vt guruer her altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 11, 2007 kom igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 12, 2007 Joda 10vt guru jeg.. min var også gåen! jeg kappet den av der som den stålspunnende flexi delen begynner i begge ender. dvs at jeg da sitter med en bit fra turbo og en bit fra Oljeforgreninga.. Her blir det veldig varmt da denne slangen ligger veldig nærme eksos manifolden. Gikk til tess å kjøpte en sånn slange som egentlig var til hydraulikk anlegg. den var stålspunnen inni og litt stiv men det gikk greit.. prøvde med flere forskjellige slanger og alle sprakk pga høy temp. men denne har holdt med GOD belastning i 2 mnd nå.. jeg kan se om jeg finner navnet på denne slangen for deg da jeg ikke kan huske hva den het 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 12, 2007 Åja nå trodde jeg du mente olje inn på turbo. men ja hydraulikk slange holdt godt på min.. og der jeg har den blir det veldig varmt! kan se om jeg klarer å finne ett bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 12, 2007 lurte egentlig mest på om det settet jeg har funnet på 034motorsport passer bilen min. link i toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 12, 2007 noen som kan gi et lite tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 13, 2007 nei nå gir jeg opp bestiller bare å så får det passe eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...