Anbefalte innlegg

Hei!:)

 

Jeg har noen Porsche D90 felger som skal på til sommeren, og må jo da polere de skikkelig før de skal på!

 

Det jeg lurer på er da hva jeg skal bruke til å polere med? Vanlig polering som man bruker på billakk? Brodern har poleringsmaskin og ein haug med auto glym produkter, så om du vet om noen auto glym produkter som er bra, si fra:)

 

Som dere ser har forrige eier polert de bra, men er litt mattere nå etter å ha ligget i noen måneder.

http://i203.photobucket.com/albums/aa181/2mmelit1/CIMG2664.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne polert med f. eks paint renovator, så legge på en sikkelig lakkforsegling etterpå! Da blir rengjøring av felgene mye enklere!

 

Ettersom de tyldligvis har blitt godt behandlet, holder det sikkert med en god voks/lakkforsegling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

polere de?: eek : faen ta da, de der har fått sikkert en 20-20 timer med puss altså!!: gråter : hehe, men da med autosol=) men du kan jo finne frem ei bøtte med vann og litt sandpapir å pusse, så har du nok polerte felger til sommern;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, neinei, skal ikke polere vekk lakken, ta det med ro!:-D Skal bare gjøre de blanke og fine;)

 

Ketil: takker for tipset! Vanlig polering da, også lakkforsegling etterpå, så er de klare for sommeren får vi håpe!

 

En annen ting er at den ene senterkoppen har flasset endel, hva skal jeg bruke av lakk på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkforsegling er hvert fall gull verdt!!

Blir så utrolig lett å holde rene :)

 

Må polere litt uansett, så forseglinga fester ordentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye senterkopper er så dyrt at jeg prøver og feiler heller ett par ganger på å lakke de før jeg kjøper nye;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.