#1 Skrevet Desember 9, 2007 Lurer på om luftmengdemåleren i a6'en min er tatt kvelden da jeg synes den går like bra med pluggen i som uten:( Synes også at bilen er begynt å bruke unormalt mye bensin:( Er en 1,8t det er snakk om med dele nummer 0280218063. Kan man få opp feilkode på om den er gåen eller er det bare til å bytte, kan man bruke andre delenummre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2007 Kjør ein tur med Vagcom eller få noken til og gjere det så ser du det med eingang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2007 Ok, skal gjøre det. takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2007 Lurer på om lambda'ene kan være gåen da lmm viste greie verdier på vag-com. Måler lambda'ene og får følgene verdier L1 på kat: jevn 2,69v L2 etter kat:0,4-0,5 men den pulserer tregt. dette på driftsvarm motor og over 2000o/min Noen som har noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...