#1 Skrevet Desember 9, 2007 Hei noen her som kan forklare meg hvor den N249 turbocharge bypass ventilen sitter på en 2003mod A4 1.8T??: klø : får opp i vag com at det ikke er konkakt med den .etter annet med brudd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2007 Litt avhengig av motorkode, men under innsugningsmanifolden er mitt stalltips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2007 Ok. BEX er motorkoden. da tror jeg kansje at jeg vet hva du mener. så en dupeditt under innsuget med en kontakt og et par vakum slanger inn på. kansje det er den da. det må jeg sjekke. takk for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2007 Litt avhengig av motorkode, men under innsugningsmanifolden er mitt stalltips. Da er det fikset. var bare kontakta som ikke satt ordentlig på! igjen takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2007 Da er det fikset. var bare kontakta som ikke satt ordentlig på! igjen takk for tips! Ikke noe som er bedre enn det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...