#1 Skrevet Desember 9, 2007 sliter med å starte bilen etter motor ovehaling, kontakta til kaldstart dysa har forsvunnet sporløst, fyrer i 2 sek så stopper den, fikk start på den ett par ganger men no er d bare i 2 sek, noen som vet hvor kontakten til kaldstart dysa kommer fra? eventuelt om det går an å koble den til bryter? bilder? skjema? takker for alle svar:tilber: ps: typ 44q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2007 Du er sikker på at bensinpumpa fungerer ? Gir samme symptom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2007 Den kontakta har en lei tendens til å bli borte:p Du må bare lete, den er der hvis du ikke har slitt den av som jeg trodde jeg hadde gjort. Slet med å finne den når jeg satte inn 10V MC i 100'qn min. Fant den til slutt og da startet den med en gang og gikk som den skulle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...