Hordaland: Soting av vindu + dekor

Anbefalte innlegg

Jeg skal sote rutene i A3 sportbacken min. Noen som kan gjøre det i nærheten av Bømlo/Stord? Jeg har aldri gjort det, og vil at det skal gjøres av noen som kan det. Har tenkt at vinduene skal kunne brukes etterpå.

 

Så tenkte jeg å ha dekor i toppen av frontruten, som det skal stå "Sportback" på. Noen som vet hvem som kan lage dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sote rutene i A3 sportbacken min. Noen som kan gjøre det i nærheten av Bømlo/Stord? Jeg har aldri gjort det, og vil at det skal gjøres av noen som kan det. Har tenkt at vinduene skal kunne brukes etterpå.

 

Så tenkte jeg å ha dekor i toppen av frontruten, som det skal stå "Sportback" på. Noen som vet hvem som kan lage dette?

 

Har hørt det ikke er så bra og sote om vinteren, bilen må stå inne litt lengre i varmen til vannet er borte og limet er helt tørt. Men jeg kan ta feil, så husk å spør om dette når du soter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, såpass.. men da gjør jeg det ikke om vinteren.. kanskje hvis et firma kan ta å gjøre det i en garasje.. men hvis jeg skal gjøre det så må de folka ha kontroll på alt, for ellers gidder jeg ikke.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, såpass.. men da gjør jeg det ikke om vinteren.. kanskje hvis et firma kan ta å gjøre det i en garasje.. men hvis jeg skal gjøre det så må de folka ha kontroll på alt, for ellers gidder jeg ikke.. hehe

 

 

Vent til våren, finn et firma som soter, lever bilen på morgenen og hent den dagen etter. Det gjorde jeg og det ble kjempe fra. Se på prosjekttråden min, har bilder der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror folk i kvinnherad har benyttet seg en del av skandinavia solfilm fra Bergen. Om det er mer en 3 stk kommer han til kvinnherad, og gjør jobben her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skandinavia Solfilm sin fyr i bergen trur eg fikk sparken, Riis mobilglass e veldi hyggelig og ha med og gjør. Så ring de.

415 71 110

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.