#1 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg har lyst på noen bbs ch felger, men de jeg har funnet har et50, og så vidt jeg har funnet ut har min B6 et35....kan det passe på en eller annen måte?? vet at man ikke kan endre et mer enn 7.5.... Felgene er forresten 8X19... Jeg er helt grønn når det gjelder dette, så trenger hjelp:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2007 jeg slenger meg på her.. Noen som vet hvilket innpress jeg kan ha på min a3 sportback 8p? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2007 De felgene passer nok bedre på Tormod sin A3 en din A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2007 Ingen problem og kjøre 8,5 x 19 med et 48 på a4 8E,,, så tror ikke det er no problem med et 50,, felgene blir litt inn under bilen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2007 Ingen problem og kjøre 8,5 x 19 med et 48 på a4 8E,,, så tror ikke det er no problem med et 50,, felgene blir litt inn under bilen da... Men hvordan blir det hvis jeg spacer det ut??eller blir det enda mer krøll?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2007 Det mest "riktige" med tanke på sporvidde og utseende må vel bli å space ut 15 mm pr. felg da. Men da vil du jo få problemer med godkjenning av spacere seffølgelig. Tror ET50 på orginalt ET35 kommer til å se mere rart ut en fint da de vil havne godt under hjulbuen. (citroeng fetisj?) Kan også hende at dekk banen eller felgen tar i demper/understell på innsiden når du bygger såppass innover. Det bør du iallefall sjekke først. Ingen problem og kjøre 8,5 x 19 med et 48 på a4 8E,,, så tror ikke det er no problem med et 50,, felgene blir litt inn under bilen da... Det er vel fordi 8E orginalt har ET 45...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2007 Det mest "riktige" med tanke på sporvidde og utseende må vel bli å space ut 15 mm pr. felg da. Men da vil du jo få problemer med godkjenning av spacere seffølgelig. Tror ET50 på orginalt ET35 kommer til å se mere rart ut en fint da de vil havne godt under hjulbuen. (citroeng fetisj?) Kan også hende at dekk banen eller felgen tar i demper/understell på innsiden når du bygger såppass innover. Det bør du iallefall sjekke først. Det er vel fordi 8E orginalt har ET 45...... hmmm...hvis 8E har et45 så er det det jeg har da...8E/B6....pokker, orker ikke gå ned til garasjen å sjekke vognkortet... Så hvis jeg har et45 er det ikke noe stress...men hvis jeg har et35 så gir jeg f..., så da må noen som sitter på den info'n svare meg på om jeg har 35 eller 45?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2007 Det klart fineste blir et 35, da kommer felgene likt med hjulbuene. et 50 kommre 1,5cm lenger inn og vil bare se dumt ut. det er iallefall min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2007 Du har ET35,det har ihvertfall jeg på min B6:) A4 B5 har ET45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2007 Du har ET35,det har ihvertfall jeg på min B6:)A4 B5 har ET45 oki...takk..da stoler jeg på deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2007 Mener bestemt at B6 har originalt ET 43 , det hadde vertfall mine originale felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2007 oki...takk..da stoler jeg på deg;) Spiller egentlig ingen rolle hva det står i vognkortet på A4 B5/B6 fordi kan variere med hvlike hjul bilen ble levert med og om bilen har quattro eller ei. Poenget er at alle bilene har like mye plass i skjermene og da er ET50 fullt brukbart, men havner litt under bilen. 8,5 toms felg med ET35 ser best ut og det kan man fikse med en 15mm spacer, men ulempen er at man kan få vibrasjoner i rattet pga dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2007 Mener bestemt at B6 har originalt ET 43 , det hadde vertfall mine originale felger Close, but no sigar. Er vel 42 som er original et på b6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 11, 2007 Takk for svar folkens!! Jeg får vel sjekke vognkortet imorra da, så er jeg hvertfall 100% sikker!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 11, 2007 Da har jeg sjekket ut, og min inpress er 39!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 11, 2007 Da har jeg sjekket ut, og min inpress er 39!! Din innpress eller minimum innpress? Uansett er det mange felger med lavere offset enn 39 som er godkjent med TUV på Audi A4 B5/6/7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...