#1 Skrevet Desember 10, 2007 har ryki en oljeslange på bilen min, gjør det noe om den står uten olje ei stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2007 Hadde nok prøvd og skjøta den slagen, til du fikk tak i ny. Tror ikke bilen har noe godt av og stå uten olje. fort gjort at det dannes kondens og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2007 kan jo bare plugge å fylle på olje da skal ikke bruke den før jeg har fått tak i ny slange hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2007 Det går fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2007 Er ikke noe problem om den står parkert uten olje i bunnpanna, bare du (eller andre) ikke finner på å prøve å starte motoren. Kondens kan det danne seg uansett, det spiller jo da ingen rolle om det ligger 4 liter olje i bunnpanna eller ei? Det ligger jo en oljefilm overalt uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2007 fyllte på uansett, ville være sikker. men nå vet jeg det til neste gang da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...