#1 Skrevet Desember 10, 2007 hei.har en passat 95 mod. da jeg fikk igjen bilen min fra verksted for noen dager siden merka jeg at det var lengre vandring på bremsepedalen enn vanlig. det ble skifta fjører rundt hele bilen. noe som har peiling på hva som kan ha skjedd? vasket bilen før jeg leverte den og den stod ute i ganske kaldt ei natt før den ble kjørt inn på verksted....kan det ha noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg vil tro verkstedet har hatt ute alle bremseklossene når de skiftet fjører. Klossene trenger da litt tid på å gå seg til igjen, noe du merker som lengre vandring på pedalen og dårligere bremsekraft. NB: Dette skal gå seg til rimelig kjapt, så dersom du ikke merker bedring er det noe annet som er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2007 Kan vel også vere at der har komt luft i systemet og dei har gløymt å lufte ut igjen etterpå. Då treng du å lufte systemet før å få tilbake den gode gamle (og kanskje ein enda bedre pedal) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2007 får prøve å kjøre med det inoen dager til da er noe skraping i dem også da jeg bremser å det kan tyde på at de nå gå seg til ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...