#1 Skrevet Desember 10, 2007 Heisann folks.... Nå har jeg ikke VILLESTE anelse om avstander der "oppe", men lurer på om noen bor i nærheten av Sunndal og kanskje kunne sjekket ut en bil for meg om det skulle bli interessant???? Adressen er så fint: SUNNDAL 6600 Sunndalsøra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2007 Flere VACN medlemmer på Sunndalsøra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2007 Ola Bråten er vel derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2007 Heisann folks.... Nå har jeg ikke VILLESTE anelse om avstander der "oppe", men lurer på om noen bor i nærheten av Sunndal og kanskje kunne sjekket ut en bil for meg om det skulle bli interessant???? Adressen er så fint: SUNNDAL 6600 Sunndalsøra Kan se jeg:) Send meg sms du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2007 Regner nesten med at du har fått hjelp av Odd Ivar, men hvis ikke kan jeg alltids ta en titt MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2007 Mye flotte folk her gitt:-)) Odd Ivar ringte meg ja og skulle ta en titt, men ser ut som den er blitt solgt rett foran nesa:-( Venter på å høre fra A8 dungen..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2007 Den er grei (Ble jo nesten litt nysgjerrig på åssen bil det er og nå da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2007 Den er grei (Ble jo nesten litt nysgjerrig på åssen bil det er og nå da ) Jeg og haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...