Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor disse skaffes? Evt. pris?

dscf4589.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble laget en gang i tiden (samme på Urq og T43 200) men de er så vidt meg bekjent ikke å få kjøpt i dag, ingen som lager dem nå. Er du heldig kan du kanskje finne dem på ebay.de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

De ble laget en gang i tiden (samme på Urq og T43 200) men de er så vidt meg bekjent ikke å få kjøpt i dag, ingen som lager dem nå. Er du heldig kan du kanskje finne dem på ebay.de

 

De ser ikke så helt ulike ut de blinklysene jeg hadde org. på min coupe gt 82. Men de var gule dog...

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ser like ut, men det er litt forskjellig form på de likevel. Ikke samme delenummer heller, men det er samme delenummer på Urq og 200 T43

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe bilen til en kompis det der!! Han bestilte de splitter nye fra et firma en eller annen plass. Husker ikke hvor..........kan høre med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Hehe bilen til en kompis det der!! Han bestilte de splitter nye fra et firma en eller annen plass. Husker ikke hvor..........kan høre med han.

har du funnet ut noe? jeg vil også ha! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Børge for fin link,som med et enkelt opplegg ga bestilling av hvite blink!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roy Hermod Sæternes

Takker Børge for fin link,som med et enkelt opplegg ga bestilling av hvite blink!

du trøng no itj derran læll du såmm bære har biln i garasjn hejm!:D :D : rolleyes:rolleye:

snakkes roy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passform? De er akkurat likedan som de orginale, bare at de er hvite.

 

Løp å kjøp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm spørs om ikke jeg også må ha et par slike...noen som har flere bilder av den svarte urq'en med hvite felger eller? Den var snygg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer de blinkene til typ44 tro? trenger det til min 200 1985 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, passer ikke til type 44 200, kun til Type 43 200.

 

a_200_5e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.