Dyrt å bytte eksosmanifoldene på S4 2.7biturbo?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mye det kommer på hvis man skal bytte eksosmanifoldene på en S4 2.7 biturbo.. Og hvor man evnt bør kjøpe delene?

Knut Håkon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke pris, men man mp høyst sannsynlig ta ut motoren for å bytte de.

Så prisen er vel deretter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lønner seg å ta ut motor ja. Men noen som har noe tips til hvor jeg kan handle eksosmanifolden billigere enn på Møller? Men med samme kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey:) Noen som har noe formening om dette er samme kvalitet som originalt fra Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første linken er jo for pent brukte originale så kvaliteten er nok ca original ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som leser, den ser:P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Rs4 manifolder passer rett på originale s4 turboer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mye det kommer på hvis man skal bytte eksosmanifoldene på en S4 2.7 biturbo.. Og hvor man evnt bør kjøpe delene?

Knut Håkon

Heisann! jeg skiftet manifoilder på min s4..kom på 33lapper hos Børge Olsen racing inkl deler.Ble da rs4 manifoiler. Forøvrig så må motoren ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiledende pris er ca 35k på merkeverksted. Motor inn/ut. En på jobb byttet turboer nylig på en slik,prislapp 46k.

Bare motor inn ut er 18k.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Stian Løvberg, han er på flyttefot nå så vet ikke hvor mye han sjekker forumet.

Forøvrig er det unødvendig dyrt om du skal ha verksted til å gjøre det. Og unødvendig mye arbeid vis man ikke skal bytte litt annet med det samme ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! jeg skiftet manifoilder på min s4..kom på 33lapper hos Børge Olsen racing inkl deler.Ble da rs4 manifoiler. Forøvrig så må motoren ut..

og du betalte vel dette og du?: bh :: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.