Anbefalte innlegg

Har en Audi A4 1,8 TQ - B7. Når jeg fyller full tank på denne så viser nåla full tank i ca 1-2 km. Da etter 2 -3 km så står nåla mellom full tank og øverste "strek" på bensinmåleren. Syntes den burde gått en mil eller to før nåla flyttet på seg. Bilen har vært hos Jessheim Auto og de har byttet kombiintrument på den uten at det hjalp. Er det andre som har tilsvarende biler som også er sånn ???

Forøvrig bra service på Jessheim Auto da de skal se på dette når bilen skal på service neste gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Audi A4 1,8 TQ - B7. Når jeg fyller full tank på denne så viser nåla full tank i ca 1-2 km. Da etter 2 -3 km så står nåla mellom full tank og øverste "strek" på bensinmåleren. Syntes den burde gått en mil eller to før nåla flyttet på seg. Bilen har vært hos Jessheim Auto og de har byttet kombiintrument på den uten at det hjalp. Er det andre som har tilsvarende biler som også er sånn ???

Forøvrig bra service på Jessheim Auto da de skal se på dette når bilen skal på service neste gang.

Da jeg kjøpte bilen min, så ble jeg fortalt av han jeg kjøpte bilen av, at han hadde hatt det samme problemet som du beskriver. Han hadde vært og fått skiftet noe greier, uten av jeg klarer og ta igjen hva det var. Men, synes fortsatt at nålen detter ned litt fort ned til det første streket jeg.

Han sa at det var vist 3 eller 4 "bensintanker" på bilen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjøpte bilen min, så ble jeg fortalt av han jeg kjøpte bilen av, at han hadde hatt det samme problemet som du beskriver. Han hadde vært og fått skiftet noe greier, uten av jeg klarer og ta igjen hva det var. Men, synes fortsatt at nålen detter ned litt fort ned til det første streket jeg.

Han sa at det var vist 3 eller 4 "bensintanker" på bilen: klø :

Bilen skal på service ut på høsten en gang så skal de se på det igjen. Ikke noe stor sak dette men så lenge det går på garantien og Jessheim Auto mener den ikke skal være sånn så får de prøve igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.