Anbefalte innlegg

Til våren må jeg ha nye sommerdekk igjen. Lurer på å kanskje kjøpe det nå snart om det kanskje er billigere på denne tiden av året?

Noen som har dekkanbefalinger? Har hatt noen Kuhmo dekk før, og dem støya noe voldsomt (billigdekk). Kjører nå på Toyo Proxes og syns dem er ganske fine, men dem slites fryktelig fort :o?

Har LI 92Y på dekkene jeg har nå på S4'n.

Noen som anbefaler noen dekk som er kurante prismessig og som ikke støyer så alt for mye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med kurant prismessig da ? Ville tittet litt på hva Dekkonline.com selger,de har et ekstremt stort utvalg i den dimen der. Kjører selv med Dunlop SP SportMaxx 225/40-18 å de støyer meget lite synes jeg,sitter som klistret til veien selv ved våt asfalt. Koster 1306 kr stk hos Dekkonline men det er inkl. mva og frakt helt hjem til døren. For en tusenlapp i Norge så får du LingLong eller Nankang dekk..........det er ikke akkurat high performance dekk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte GoodYear F1 Asymmetric i 17" i fjor fra dekkonline.com og kommer nok til å gjøre det samme nå som jeg skal opp til 18"

jeg var meget godt fornøyd med dem både når det gjelder støy og kjøreegenskaper...helt nye dekk for året

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører goodyear eagle F1, og er meget fornøyd med disse. Tror disse har blitt fornyet av F1 Asymmetric som flaggskip i goodyear serien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg Vredestein Sessanta i sommer fra Christer hos dekkskift.no. Er mange som er fornøyde med disse dekkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.