Siste Topgear: Er dette The Stig??

Anbefalte innlegg

så siste Topgear inatt og fikk et lite glimt av dette.

Er det the Stig som er helt nede i høyre hjørne der? noen som ser hvem det kan være? tror klippet varte ett sekund eller noe.

the stig.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hørt rykter om at the stig er damon hill...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han kan iallefall å kjøre.. Fy f så han ratta den bmw`n på 24 timers løpet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The (white) Stig er vist flere personer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt blant de aktuelle som har vært nevnt som "The Stig", men enda ikke funnet noen som passer til den personen bak der. Ryktene har seg at det er Damon Hill, noen sier Johhny Herbert og Nigel Mansell. Det er også andre som har vært nevnt men om noen "blant oss" vet hvem dette er tviler jeg på.....

Hørte på ett YouTube-klipp, der han ble intervjuet, at dette er en med britisk aksent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting er vell bekreftet men de fleste tror vell at "white Stig" er Ben Collins og han er heller ikke så ulik personen på bildet. Men en smule rart at han er der på TV bildene siden de har gjort så vanvittig mye for å holde det hemmelig, både for gjestene som er i studio og for TV titterne! Men som John Arild sier så er ryktene at "white Stig" har hatt stand-ins ved ett par anledninger (bl.a. i hoppbakken der det vistnok var en svenske), men at det er samme person hver gang som tester bilene på banen.

Edit: Det er også på det rene at Ben Collins virkelig jobber for Top Gear som "high performance driver and consultant", ref: rapporten etter Richard Hammon sin ulykke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

the stig.jpg

Perry McCarthy var The Stig i 22 episoder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Perry var the "black Stig", dvs den første :) Han avslørte seg selv i biografien sin og fikk vell fyken pga det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVor mange epsioder av top gear er kommet ut i år?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ni episoder.

(ikke lov å svare kort og konsist her nei :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk en episode i går på NRK der de sa at det var den siste sendingen deres. Nå skulle de lage en "best of" episode.

Kan ha vært gamle episoder, de lagde hverfall hver sin limo.

Hør han snakke (kanskje...) : http://www.youtube.com/watch?v=VihIf1Fi-BM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NRK sender sesong 9, BBC sender sesong 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han kan iallefall å kjøre.. Fy f så han ratta den bmw`n på 24 timers løpet.

: rock :

Sykt og se på den karen/roboten;) Kjørte konge på 24 timers løpet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk med seg de beste rundetidene dems?

Tenkte jeg skulle fyre opp Forza 2 og noen runder på Silverstone :P

Jeg så forresten et annet program i dag ang. Britcar 24timers løpet, der ble The Stig nevnt og noe greier han har vært med på, men seff ikke hvem det er..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The Stig ja, husker den episoden hvor de skulle ha en konkurranse om å så noen planter på en åker, eller noe i den duren..

Uansett, poenget var når The Stig skulle prøve traktoren til Jeremy Clarkson.. Hoho, den traktoren satt bedre i bakken enn rumpa til The Stig..

Stakkaren skled av setet :nana:

Forresten, fant dette etter å ha googlet litt rundt:

The latest opinion is that he is not one guy or former F1 driver, but several, depending on who is available on any given day for filming, so there is no right or wrong answer to this question. Clarkson and the BBC just like to keep you guessing! The frontrunner for "White Stig" at the moment is Julian Bailey.

The first "Black" Stig was F1 driver Perry McCarthy, but he ran foul of the shows producers when he revealed his identity in his autobiography and not long after the "Black Stig" was supposedly seen driving off the deck of the aircraft carrier HMS Invincible after failing to stop in time.

"Black Stig" was thus replaced in the more recent series by "White" stig (the colour of his overalls), but as yet, no-one has admitted to being white stig on either a part-time or full-time basis, apart from a Swedish snowmobile driver who doubled as the Stig during the recent Winter Olympic specials.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk med seg de beste rundetidene dems?

Tenkte jeg skulle fyre opp Forza 2 og noen runder på Silverstone :P

Jeg så forresten et annet program i dag ang. Britcar 24timers løpet, der ble The Stig nevnt og noe greier han har vært med på, men seff ikke hvem det er..

Mener de snakket om at de kjørte 1:16 runder ell.no

*kan hende jeg tar helt feil, men mener å erindre de tallene. :) *

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener de snakket om at de kjørte 1:16 runder ell.no

*kan hende jeg tar helt feil, men mener å erindre de tallene. :) *

Nesten, de snakker om rundetider ned mot 02:16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for korreksjonen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

Jeg bygde opp en M3 E36, uten noe mods med motor, kun dekk, understell og girkasse i Forza 2..

Da kjørte jeg 1:28:7 eller noe slikt på rundetidene.. Greit nok, mer motor originalt, men en veldig mye mindre erfaren sjåfør :P

Noe sier meg at spillet lyver..heh.. (selv om det skal være ganske så realistisk)

Skal ta meg noen runder med motstandere i morgen tenker jeg, se om det hjelper noe, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til GT5 kommer, da kan man blandt annet kjøre på Topgear sin testbane. Får håpe at Chevy'en er med også da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting er vell bekreftet men de fleste tror vell at "white Stig" er Ben Collins og han er heller ikke så ulik personen på bildet. Men en smule rart at han er der på TV bildene siden de har gjort så vanvittig mye for å holde det hemmelig, både for gjestene som er i studio og for TV titterne! Men som John Arild sier så er ryktene at "white Stig" har hatt stand-ins ved ett par anledninger (bl.a. i hoppbakken der det vistnok var en svenske), men at det er samme person hver gang som tester bilene på banen.

Edit: Det er også på det rene at Ben Collins virkelig jobber for Top Gear som "high performance driver and consultant", ref: rapporten etter Richard Hammon sin ulykke :)

En slags bekreftelse: http://www.dinside.no/801546/the-stig-er-avslort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på hvilken farge det blir på den neste "the Stig" jeg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.