#1 Skrevet Desember 11, 2007 Det dukka opp "emissions Garage" i golfen i dag. Og motorlampa begynte å lyse. Den sa " service in 2000 km for en uke siden. tittet i boka og der sto det at det symbolet betydde feil med avgass systemet. noen som vet og disse har med hverandre å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2007 Ingen son vet hva det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 må vel være noen guruer her som vet hva "emissions Garage" betyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2008 Fikk dette på Passat'n i dag. Fant du ut hva problemet var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2008 Og jeg fikk det på golfen idag... Bilen gikk forøvrig merkbart dårligere også Får se om jeg får lest av noen feilkoder imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 Dette har jeg nå fått i Golfen, fant dere ut hva det var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 Jeg husker det hadde noe med avgassen å gjøre, jeg hadde garanti på min, og det ble fikset på møller. Lurer på om det var noe med lamdasonden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 Ok, takk Tror jeg må få noen til å sjekke med vag-com'en. Kan det ha noe med at jeg ikke har bakerste lyddemper lenger tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2012 Her kan man synse frem og tilbake i det uendelige, er egentlig kun en ting å gjøre, lese feillager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...