#1 Skrevet Desember 11, 2007 Måtte desverre ha hjelp av Viking i dag, ikke morsomt å måtte ha bilen på slep etter redningsbil: gråter : Tenkte jeg skulle vaske bilen i dag, da jeg kjørte ut av vaskehallen for å inspisere resultatet gikk bilen på tomgang. Da jeg satt meg inn igjen og skulle kjøre skjedde det noe merkelig. Klemte inn clutchen, satte bilen i gir og gav gass. Da begynte ESP lampa å lyse og den reagerte ikke på at jeg gav full gass. Ingen reaksjon på gassen i det hele tatt, så jeg stoppet bilen og startet den igjen (starter som normalt og lett). ESP lampa er da borte, men så fort jeg er bort på gassen skjer det igjen og igjen og igjen. Bilen starter lett men ingen reaksjon på gasspedalen. Noen ganger gikk turtallet opp på 12-1300 rpm uten at jeg gjorde noe. Hadde underspyling på bilen, kan det ha noe med fukt og gjøre?? Bilen går forøvrig helt normalt på tomgang. Dette gjelder en a4, 03mod, 1.9tdi (chippet). Bilen står nå hos Møller, håper ikke dette blir dyrt: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2007 Typisk det at når de fra Møller skulle se på bilen var alt i orden, men det lå inne en feilkode på en sensor på gass pedalen. Må visst bytte hele pedalen, sitter visst sammen med sensoren som kødder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...