#1 Skrevet Desember 11, 2007 Hei Jeg bruker Vanlige Mk4 kalipere på en Golf\jetta mk1. Dette funker fint. Men! Passer R32\S3 bremser ( bak ) på en mk1? Da med spindler fra golf 2 gti + kaliper fra r32? Er jo ennen bolt sirkel på r32\s3 men må vel gå ann på et vis... bruker 4x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2007 Hei Jeg bruker Vanlige Mk4 kalipere på en Golf\jetta mk1. Dette funker fint. Men! Passer R32\S3 bremser ( bak ) på en mk1? Da med spindler fra golf 2 gti + kaliper fra r32? Er jo ennen bolt sirkel på r32\s3 men må vel gå ann på et vis... bruker 4x100 dette passer nok ikke, da golf 4 har hjullager i navet og ikke i skiva, mulig du kan bygge om navet og alt, men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2007 kan du ikke bruke fram skiver fra golf 2 gti 16v 256mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2007 kan du ikke bruke fram skiver fra golf 2 gti 16v 256mm? skivene er vel ikke det store problemet her, men hvordan man skal løse det med hjullager? ikke vet jeg men om man tar hele navet fra bakstilling på en golf 4 og flytter det over kan det kanskje gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2007 skivene er vel ikke det store problemet her, men hvordan man skal løse det med hjullager? ikke vet jeg men om man tar hele navet fra bakstilling på en golf 4 og flytter det over kan det kanskje gå? ja, tenkte ikke før jeg skrev:o Var syncro jeg mente dette passet, ikke fwd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...