#1 Skrevet Desember 11, 2007 Her sitter jeg og venter og ingen tenker på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2007 Hva? Grattis med dagen. Pleier da og ha oversikt over sånt når det kommer opp bursdags påminnelser på tryne boka. Kan ikke si jeg har sett deg dukke opp. Ja ja. Grattis med dagen GAMMERN;) EDIT: Ekke rart til det da når du ikke er der lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2007 grattis med dagen som gikk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2007 Nei tryne boka er jeg meldt ut av for lengst. Liker ikke at folk snoker i hva jeg driver med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2007 Nei tryne boka er jeg meldt ut av for lengst. Liker ikke at folk snoker i hva jeg driver med Grattis med dagen som var gammer`n;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2007 Grattis. Litt på etterskudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2007 Grattis på etterskudd ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2007 Grattis på etterskudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2007 Grattis på etterskudd fra meg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2007 Gratulerer så masse med dagen som var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2007 Hipp Hipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2007 Gratulere med dagen som var ja Men skjønner ikke at du gidder komme med det selv, du er jo stein gammel! Snært førti: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 12, 2007 Her sitter jeg og venter og ingen tenker på meg Hah, jeg tenkte på deg, men glemte bare å si det.. Hipp hipp Hurra for Børselvgutten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 12, 2007 Her sitter jeg og venter og ingen tenker på meg Gratulerer med 20+19 års dagen Nå føler jeg meg rett ung med mine 20+10 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...