#1 Skrevet Desember 11, 2007 Heisann! Fikk meg en ny leksak i dag! Slik ser den ut Har testet litt og det ser ut som om det funker greit. Jeg føler at jeg er litt teknisk anlagt, men fant raskt ut at her må bruksanvisningen leses. Er det andre som har denne smart start saken? Hva er deres erfaringer? Hvordan fungerer det med hentetider osv? Mvh Øyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2007 Du skriver inn når du skal hente bilen eller kjøre med den, så starter den x antall timer før. Om du skal reise kl 0700 så er det hentetiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2007 Hei, har nettop kjøpt dette leketøyet jeg også Denne fungerer utmerket, tok litt tid før jeg forstod at tiden du skriver inn er da du skal bruke bilen. Så må man velge hvor mange timer før, den skal starte. dyrt leketøy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2007 Hvor dyrt ? Hvor selges dette ? Hvordan monteres det ? Hva med startsperre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2007 Heisann! Fikk meg en ny leksak i dag! Slik ser den ut Har testet litt og det ser ut som om det funker greit. Jeg føler at jeg er litt teknisk anlagt, men fant raskt ut at her må bruksanvisningen leses. Er det andre som har denne smart start saken? Hva er deres erfaringer? Hvordan fungerer det med hentetider osv? Mvh Øyvind Var ikke du som hadde en svart golf4 inne på møller slependen idag for å montere en slik en med varmer? Har montert en slik før og det er veldig simpelt.. kobler deg ikke inn på startsperra eller no.. følger med detaljert og veldig enkel bruksanvisning når du kjøper den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2007 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1713 Har du crescocar så får man en ganske god rabatt. Med rabatt så tipper jeg en 1900,- der. Men selges fks. hos bilxtra. Ganske enkelt og montere, monteres i motor rummet. Tegning over montasje finner du på defa.no da var den grei Edit: ble 2065,- med rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2007 hmm..... sjekket hva det kostet å få dette på touranen som har tillegsvamer fra før... Fikk pris på 16.000,- kroner for å kunne fjernstyre den ???? Hva er forskjellen på det dere har og jeg har ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2007 Hiver meg på her.. Touran her og, så 16.000 er uaktuelt, men alt under 3.000 er interessant for denne kulde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2007 Var ikke du som hadde en svart golf4 inne på møller slependen idag for å montere en slik en med varmer? Har montert en slik før og det er veldig simpelt.. kobler deg ikke inn på startsperra eller no.. følger med detaljert og veldig enkel bruksanvisning når du kjøper den Jepp det var min bil EU og defa! Jeg betalte 8000 for defa installasjonen. Det er da motorvarmer, kupevarmer, batterilader, og fjernkontroll! greit at man kan få det billigere men jeg gidder ikke montere det selv Møller tok seg av alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2007 Jeg fikk tak i alt og monterte selv for under 4000.- .. da selvfølgelig med litt hjelp på produkt prisene.. Enkel montering.. Har ikke fått testet den fulle effekten av dette da sikringen i garasjen har en tendens til å gå når jeg har både motorvarmer og kupevifta på.. Må ut å få sjekka jordingsfeil eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2007 Denne fungerer utmerket, tok litt tid før jeg forstod at tiden du skriver inn er da du skal bruke bilen. Så må man velge hvor mange timer før, den skal starte.Dealen med hentetid er vel at den selv regner ut når den må starte, basert på temperatur ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 13, 2007 Dealen med hentetid er vel at den selv regner ut når den må starte, basert på temperatur ute? Det er en egen instilling som heter "auto" der den baserer seg på temperaturer meg forstått? Temperaturene på kalibreres også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 13, 2007 Jeg har en slik med full Defa pakke, kostet vel 4-4500 sist vinter som kampanjepris høs Møller. Og du kan velge mellom av, på, eller auto (2x). I auto angir du når du skal kjøre, så regner den baklengs på når den bør starte for å rekke at den blir varm til du skal kjøre (funker dårlig hvis bilen er HELT nediset/-snødd, da starter den ikke tidlig nok). Fikser "forsovelse" ved at den fortsetter å varme 30 min før den skrur seg av igjen. Denne styrer 230V oppvarming av motor og kupe, batterilader etc (og ikke dieselvarmeren) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...