#1 Skrevet Desember 11, 2007 Bilen min (03 Sharan) har org tillegsvarme (Webasto?) for å hjelpe å varme opp kupeen. Har blitt fortalt at denne skal være mulig å bygge om/oppgradere slik at en kan bruke fjernkontroll/timer på den for å varme opp kupeen på forhånd, noen som kjenner til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2007 Det er da bare og finne rele`et som aktiverer webastoen og koble den inn med fks. smart start fra defa som har en egen funksjon til webasto. i tilleg til vanlig motorvarmer om du har det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2007 Så det du sier er at f.eks. denne kan kobles til og at det skal være det jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2007 Du har nok en Webasto, så en DEFA fjernkontroll kan nok ikke brukes. Lurer forøvrig på det samme til min A2 ;D R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2007 Hvorfor ikke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2007 http://wup.defa.com/no/documents/SmartStart_NORSK.pdf Side 21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2007 Men har du en webasto eller tillegsvarmer ? Tillegsvarmer er val bare noe du har når bilen er i gang ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2007 Men har du en webasto eller tillegsvarmer ? Tillegsvarmer er val bare noe du har når bilen er i gang ? Webasto = tillegsvarmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2007 Men har du en webasto eller tillegsvarmer ? Tillegsvarmer er val bare noe du har når bilen er i gang ? Det er tillegsvarme jeg har og det var jo også derfor jeg spurte om denne kunne brukes/bygges om til vanlig webasto funksjon og ikke kun tillegsvarme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2007 Det er tillegsvarme jeg har og det var jo også derfor jeg spurte om denne kunne brukes/bygges om til vanlig webasto funksjon og ikke kun tillegsvarme Du kan bruke webasto oppgraderingssett til din bil,eller så har Eber egne sett. Sharan har nemlig som en av få VW modeller Ebersprächer tilleggsvarmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2007 Du har ikke noe info om hva oppgraderingssett fra Eber eller Webasto jeg kan bruke Rudi? Er det mye arbeid å få dette installert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...