Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med å finne ut av lysjusteringen på min A6, finner bare en justeringskrue.. men skulle ha justert fullt og blend i forhold til hverandre..

Hvordan gjør jeg det ?

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrue 1 på bildet er høyden, skrue 2 er høyde/bredde. Samme på halogen og singel-xenon, i følge ELSA.

A94-0108.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk.. jeg har bare skrudd på nr 2 før.. denne justerer høyden på begge to.. da skal jeg prøve litt mer i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du får justert nærlys og fjernlys uavhengig av hverandre. Hvis disse lyser feil, ville jeg tro det er noe feil inne i lykta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg og var redd for.. er kun på ene lykta og, så da får jeg plukke den av å se.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moderne biler justerer begge lampene felles ja, helt idiotisk. Har hørt om det samme på Golf 4, Toyota Avensis (som onkel har), og jeg vet at det er slik på A4 B6 også. Helt tullete!

Man må bare justere nærlyset slik det skal være, og leve med det fjernlyset en får...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.