Noen som kjenner denne chipen? audi s4 2.2t

Anbefalte innlegg

Hei . har en chip i hjernen på bilen min som jeg ikke helt vet hva er. Det står audi s4 "264" eller "267" ,husker ikke helt . under dette står det også et langt nummer. Det jeg lurer på er om noen av dere kjenner til denne chipen, og eventuelt hvilket ladetrykk denne skal gi. har nå 0,9 bar i disp. MAP er 250Kpa. Føler bilen går greit ;men ikke bra nok. Har bestillt strammere wg fjær for å se om det hjelper litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

strammere wgfjør vil nokk hjelpe ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg litt til den kommer ja:) håper på litt mer gang i den da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sto i bilen da jeg kjøpte den . eneste jeg vet er at hjernen er byttet ut og at den nye hjernen med chippene i er fra norsk bildelsenter. Den nye hjernen har også 2 bosch nr. Det ene er likt det som står på den org. hjernen. jeg fikk den med da jeg kjøpte bilen. Det andre nr er et siffer høyere på det siste tallet. Hvis du tenkte på wg fjæren så kjøpte jeg den fra 034 motorsport i usa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.