Anbefalte innlegg

Har en -94 UrS4 som har det gamle sportsrattet, men har mer lyst på S6 sportsratt. Min S4 har verken airbag eller justering av ratt. Vil S6 sportsratt (med airbag) passe på min bil når donorbilen har justerbar rattstamme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må i hvertfall bruke dekslene fra donorbilen, eller kjøpe de nye samt modifisere klokkefjæra. (kassetten bakpå rattet). Jeg har et S6-ratt og ny airbag liggende som jeg ikke har orket starte med av samme grunn..

Mye info her: http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=67

Fortell meg gjerne hvordan det gikk!!

Takk for det. Tok en titt og det ser ut til å være endel jobb med tilpassing av ratt til rattstamme. Har så mye annet som jeg skal gjøre med bilen at jeg ønsker ikke påta meg så veldig mye mer. Når det er sagt, så er s6 sportsrattet vesentlig penere enn s4 sportsratt (min mening i alle fall), så jeg har ikke lagt dette helt på hylla...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.